تلگرام با اضافه شدن قابلیت‌های جدید به‌روزرسانی شد

سازندگان تلگرام اعلام کردند که به‌روز رسانی جدیدی را برای این برنامه در گوگل‌پلی و آیتونز قرار داده‌اند که ویژگی‌های جدیدی را به این برنامه اضافه می‌کند. یکی از تغییرات به وجود آمده در نسخه‌ی جدید تلگرام اضافه شدن بخشی به لینک‌های اینترنتی تحت عنوان Instant View است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا […]

سازندگان تلگرام اعلام کردند که به‌روز رسانی جدیدی را برای این برنامه در گوگل‌پلی و آیتونز قرار داده‌اند که ویژگی‌های جدیدی را به این برنامه اضافه می‌کند. یکی از تغییرات به وجود آمده در نسخه‌ی جدید تلگرام اضافه شدن بخشی به لینک‌های اینترنتی تحت عنوان Instant View است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا بدون هیچ‌گونه معطلی به صفحه‌ی اینترنت مورد نظر خود رجوع کنند. البته قابلیت Instant View تلگرام فعلا از چند سایت بیشتر پشتیبانی نمی‌کند اما توسعه‌دهندگان این برنامه قول داده‌اند که به زودی سایت‌های زیادی به این قابلیت اضافه خواهند شد.

در آخرین به‌روز رسانی منتشر شده از این برنامه قابلیت جدیدی تحت عنوان Telegraph هم منتشر شده است؛ Telegraph یک ابزار نشریه‌ای به حساب می‌آید که امکان ساختن پست‌های متنوع با تصاویر و دیگر موارد را به برنامه اضافه می‌کند. همچنین پست‌هایی که توسط این قابلیت ساخته می‌شود می‌توانند از ویژگی جدید دیگر این برنامه یعنی Instant View نیز استفاده کنند.

اضافه شدن تقویم در بخش جستجوی مطالب هم یکی دیگر از تغییرات به وجود آمده در تلگرام است. بنابراین کاربران می‌توانند به هنگام جستجوی مطلبی خاص در میان گروه‌ها و یا کانال‌ها روز مورد نظر خود را نیز تایین و خیلی سریع به مطالب همان روز دسترسی پیدا کنند.

در به‌روزرسانی منتشر شده برای کاربران اندروید تغییراتی در رابط کاربری برنامه نیز به وجود‌ آمده است؛ برای این که نسخه‌ی اندروید این برنامه به نسخه‌ی iOS شباهت زیادی داشته باشد سازندگان اعلام کردند که رابط کاربری برنامه در مواردی نظیر بخش تنظیمات اعلان‌ها و حریم شخصی به علاوه درست کردن گروه تغییر کرده است.

در نهایت از دیگر تغییرات به‌روز رسانی تلگرام می‌توانیم به مواردی نظیر اضافه کردن کپچن به تصاویر، بهبود فشرده‌سازی ویدئوها، بهبود بخش ویرایش پیغام‌ها و بهبود بخش دیدن تصاویر اشاره کرد. آپدیت جدید تلگرام هم‌اکنون در گوگل‌پلی و آیتونز منتشر شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال