تلگرام به زودی به قابلیت تماسهای تصویری گروهی مجهز خواهد شد

تلگرام نیز مانند دیگر پلتفرم های تماس صوتی و تصویری در اقدامی جدید قصد دارد قابلیت تماس های تصویری گروهی را در اختیار کاربران قرار دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، مدیر عامل تلگرام در پست جدید خود اعلام کرد به زودی این اپلیکیشن به سرویس کنفرانس ویدیویی مجهز خواهد شد. پاول دوروف در […]

تلگرام نیز مانند دیگر پلتفرم های تماس صوتی و تصویری در اقدامی جدید قصد دارد قابلیت تماس های تصویری گروهی را در اختیار کاربران قرار دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، مدیر عامل تلگرام در پست جدید خود اعلام کرد به زودی این اپلیکیشن به سرویس کنفرانس ویدیویی مجهز خواهد شد. پاول دوروف در پست خود به قابلیت هایی مانند حذف نویز و یا به اشتراک گذاری نمایشگر نیز اشاره کرده است. این قابلیت به تمام نسخه های اپلیکیشن از جمله دسکتاپ و موبایل اضافه می‌شود.

پیش از این تصور می‌شد قابلیت تماس های تصویری گروهی در سال ۲۰۲۰ به تلگرام اضافه شود. اما اکنون شاهد عرضه این قابلیت هستیم. به نظر می‌رسد به روز رسانی این قابلیت نیز در نسخه جدید ios زودتر از اندروید منتشر شود. تلگرام در نسخه قبلی از برقراری گفتگوی صوتی به صورت گروهی مانند آنچه که در اپلیکیشن کلاب هوس بوده رونمایی کرده بود.

تماس های تصویری در این اپلیکیشن از قابلیت رمزگذاری برخوردار بوده و ممکن است این مورد در کنفرانس ویدیویی نیز وجود داشته باشد. به روز رسانی قبلی شامل قابلیت هایی مانند بزرگنمایی تصاویر، امکان پرداخت درون برنامه ای برای سرویس ها و یا امکان زمانبندی چت های صوتی در کانال را ارائه کرده بود. در حال حاضر و به دلیل همه گیری کرونا  تعداد کاربر فعال ماهانه این پلتفرم به ۴۰۰ میلیون نفر رسیده در حالیکه در سال ۲۰۱۸ این تعداد ۲۰۰ میلیون نفر بوده است.

 

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال