با اپلیکیشن اندرویدی Telephony Backup به سادگی می‌توانید از اطلاعات تماس و پیام‌های کوتاه خود بکآپ بگیرید

Telephony Backup نام اپلیکیشن جدیدی برای سیستم‌عامل اندروید می‌باشد که می‌تواند از تمامی پیام‌های کوتاه و اطلاعات تماس شما، نسخه‌ی پشتیبانی تهیه نماید. این نرم‌افزار جدید که توسط گروه RYO Software توسعه داده شده، محیطی همانند محیط خام و اصلی اندروید را پیش روی شما قرار می‌دهد و اگر شما نیز از علاقه‌مندان به این نسخه‌ی […]

Telephony Backup نام اپلیکیشن جدیدی برای سیستم‌عامل اندروید می‌باشد که می‌تواند از تمامی پیام‌های کوتاه و اطلاعات تماس شما، نسخه‌ی پشتیبانی تهیه نماید. این نرم‌افزار جدید که توسط گروه RYO Software توسعه داده شده، محیطی همانند محیط خام و اصلی اندروید را پیش روی شما قرار می‌دهد و اگر شما نیز از علاقه‌مندان به این نسخه‌ی اصلی اندروید و طراحی ساده و اصلی آن باشید، بدون شک با دیدن این اپلیکیشن هیجان‌زده خواهید شد.

دست کاربران برای تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان در این اپلیکیشن باز است و کاربران می‌توانند بکاپ‌گیری را به صورت‌های خودکار، دستی و یا با زمان‌بندی انجام دهند. همچنین این امکان وجود دارد که شما بخواهید از محیط داخلی این اپلیکیشن برای پاسخ دادن به تماس‌ها و پیام‌های کوتاه استفاده کنید و اگر تمایلی به نگهداری هر کدام از آنها نداشتید، آن را پاک کنید.

اپلیکیشن Telephony Backup در دو نسخه‌ی رایگان و پولی عرضه شده است که نسخه‌ی رایگان آن، تبلیغاتی را در خود دارد و البته این امکان را به کاربران می‌دهد که محل ذخیره کردن اطلاعات بکاپ گرفته شده را نیز مشخص نمایند.

پیش از نصب کردن این اپلیکیشن، توجه داشته باشید که می‌توانید نام آن را در میان نرم‌افزارهای پیش‌فرض برای مدیریت پیام‌های کوتاه قرار دهید. اما نباید این کار را انجام دهید چرا که با انجام این کار، دیگر قادر به دریافت پیام‌های کوتاه و تماس‌های صوتی نخواهید بود! در ادامه می‌توانید علاوه بر دانلود این اپلیکیشن، تصاویری از محیط آن را نیز مشاهده نمایید:

دانلود از Google Play

Telephony-Backup-images (2) Telephony-Backup-images (3) Telephony-Backup-images (4) Telephony-Backup-images (5) Telephony-Backup-images (6) Telephony-Backup-images (7) Telephony-Backup-images