ساخت تلسکوپی جهت حفاظت از زمین

حفاظت از زمین در برابر سیارک ها برنامه بعدی ناسا می باشد. ناسا برنامه دارد تا با ساخت یک تلسکوپ و قرار دادن آن بر روی زمین، از آن در برابر سیارک ها محافظت کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، اسپیس در رابطه با تلسکوپ جدید می گوید که این ابزار […]

حفاظت از زمین در برابر سیارک ها برنامه بعدی ناسا می باشد. ناسا برنامه دارد تا با ساخت یک تلسکوپ و قرار دادن آن بر روی زمین، از آن در برابر سیارک ها محافظت کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، اسپیس در رابطه با تلسکوپ جدید می گوید که این ابزار از همه افراد ساکن بر روی زمین در برابر سیارک ها محافظت کرده و تا سال 2025 بر روی زمین قرار خواهد گرفت. ناسا به منظور تامین هزینه های این پروژه عظیم از سازمان هوانوردی آمریکا بودجه سفارشی خواسته است که مبلغی در حدود 150 میلیون دلار می باشد. ناسا این بودجه را در راستای حفاظت از زمین و پاسخگویی آن در برابر حملات سیارک ها خواسته است.

به گفته توماس زوربوچن، سرپرست اداره مأموریت علمی ناسا، این تلسکوپ با نور مادون قرمز کار میکند و می تواند تمامی اشیاء نزدیک زمین را ردیابی کند. تلسکوپ مذکور که به وسیله آزمایشگاه پیشرانش جت ناسا هدایت خواهد شد، می تواند به کمک نور مادون قرمزخود، سیارک های اطراف زمین را شناسایی کرده و مسیر حرکت آن ها به سمت زمین را ردیابی کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال