گوشی vivo Y55A با نمایشگر 5.2 اینچی و پردازنده 8 هسته‌ای در لیست TENAA رویت شد

سازمان مخابراتی چینی TENNA مجوز ساخت گوشی‎هوشمند جدیدی از شرکت Vivo را داده است که به دنبال آن بعضی از مشخصات اصلی این گوشی فاش شده است. این دستگاه دازای یک پردازنده‎ی هشت هسته‎ای با سرعت کلاک 1.4 گیگاهرتز و نمایشگری 5.2 اینچی با دقت فول اچ‎دی است. میزان رم 2 گیگابایت و حافظه‎داخلی 16 […]

سازمان مخابراتی چینی TENNA مجوز ساخت گوشی‎هوشمند جدیدی از شرکت Vivo را داده است که به دنبال آن بعضی از مشخصات اصلی این گوشی فاش شده است. این دستگاه دازای یک پردازنده‎ی هشت هسته‎ای با سرعت کلاک 1.4 گیگاهرتز و نمایشگری 5.2 اینچی با دقت فول اچ‎دی است.

میزان رم 2 گیگابایت و حافظه‎داخلی 16 گیگابایت است گرچه این گوشی از درگاه میکرو‎ اس‎دی نیز برای افزایش حافظه‎داخلی پشتیبانی می‎کند. در بخش دوربین، لازم به ذکر است که این گوشی دارای یک دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی است. محصول جدید شرکت Vivo از باتری با گنجایش 2650 میلی‎آمپر ساعت نیز بهره می‎برد.

گوشی vivo Y55A

ابعاد آن 147.9 در 72.9 در 7.5 میلی‎متر و وزنی برابر با 142 گرم دارد. گوشی vivo Y55A از همان ابتدا دارای سیستم‎عامل اندروید مارشملو 6.0.1 است. در لیست TENNA رنگ این گوشی تنها رُز گلد قید شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال