برنامه مدیریت پروژه ترلو از دسترس کاربران ایرانی خارج شد

صبح امروز کاربران ایرانی دیگر قادر به استفاده از سرویس ترول نبودند و پس از بررسی های انجام شده مشخص شده است که از این پس کاربران ایرانی تنها با استفاده از اتصال به وی پی ان می توانند از این ابزار اداری سودمند استفاده کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، این اقدام ترلو […]

صبح امروز کاربران ایرانی دیگر قادر به استفاده از سرویس ترول نبودند و پس از بررسی های انجام شده مشخص شده است که از این پس کاربران ایرانی تنها با استفاده از اتصال به وی پی ان می توانند از این ابزار اداری سودمند استفاده کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، این اقدام ترلو بدون هیچ گونه اعلام قبلی انجام گرفته و در آن دسترسی آی پی آدرس های ایرانی قطع شده است. قطع شدن این برنامه می تواند باعث بروز مشکلات فراوانی برای شرکتها و سازمانها در ایران باشد ترلو به عنوان یک ابزار مدیریت پروژه آنلاین مورد استفاده سازمان ها بوده و سادگی و سهولت را در مدیریت و پایش پروژه ها به همراه داشته است.

هنوز دلیل اصلی این اقدام ترلو و عدم امکان استفاده از طریق آی پی های ایرانی مشخص نشده اما دلیل اصلی آن می‌تواند تحریم‌ها باشد. شرکت استرالیایی اطلسین (Atlassian) مالک این برنامه هنوز پاسخی در این مورد ارائه نکرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال