Tesla Model S با بروزرسانی نرم افزاری، از گذشته نیز سریع تر شده است!

اگر شما فکر می کنید که خودروی Model S شرکت Tesla، تا آخرین حد خود تقویت شده است، اشتباه می کنید! Elon Musk به تازگی اعلام کرده است که با ارائه ی یک بروزرسانی نرم افزاری، شتاب 0 تا 60 مایل این خودرو، حدود 0.1 کاهش پیدا کرده است و حالا Model S قادر خواهد بود در […]

اگر شما فکر می کنید که خودروی Model S شرکت Tesla، تا آخرین حد خود تقویت شده است، اشتباه می کنید! Elon Musk به تازگی اعلام کرده است که با ارائه ی یک بروزرسانی نرم افزاری، شتاب 0 تا 60 مایل این خودرو، حدود 0.1 کاهش پیدا کرده است و حالا Model S قادر خواهد بود در زمان 3.1 ثانیه، به سرعت 60 مایل در ثانیه دست پیدا کند.

درست است که میزان 0.1 ثانیه زمان زیادی نیست اما باید این موضوع را در نظر داشته باشید که حالا خودروی الکتریکی Tesla Model S، شتابی برابر خودروی سوپر اسپرت McLaren MP4-12C دارد! همچنین یک بروزرسانی نرم افزاری برای P85 نیز عرضه شده است که می تواند عملکرد این خودرو بهبود ببخشد اما نه در سرعت و شتاب. جالب است نه؟ سازندگان با ارائه ی بروزرسانی های نرم افزاری، می توانند خود را برنده ی مسابقات Drag کنند، البته شاید این بروزرسانی ها ادامه نداشته باشد اما تصور این موضوع بسیار جالب است!

در آینده اطلاعات بیشتری از این خودروی فوق پیشرفته در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال