آزمایش قابلیت ترجمه خودکار در توئیتر

توییتر قابلیت جدیدی را برای کاربرانش در کشور برزیل آزمایش می‌کند که در آن توییت های زبان خارجی به زبان هر کشوری به صورت خودکار ترجمه می‌شوند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، توییتر قابلیت ترجمه خودکار توئیت ها را برای کاربران این پلتفرم در برزیل مورد آزمایش قرار می‌دهد. پیش از این […]

توییتر قابلیت جدیدی را برای کاربرانش در کشور برزیل آزمایش می‌کند که در آن توییت های زبان خارجی به زبان هر کشوری به صورت خودکار ترجمه می‌شوند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، توییتر قابلیت ترجمه خودکار توئیت ها را برای کاربران این پلتفرم در برزیل مورد آزمایش قرار می‌دهد. پیش از این تنها ترجمه داخلی توئیت ها انجام می‌گرفت و کاربران می‌توانستند ترجمه متن توییت را تنها به زبان خودشان مشاهده کنند. اما قابلیت جدید توییتر به کاربر امکان می‌دهد تا متن توییت را به زبان های دیگر مشاهده کند. این قابلیت به صورت دستی برای کاربر فعال می شود.

توییتر در مورد این قابلیت می‌گوید: قابلیت ترجمه خودکار توییت های زبان خارجی با در نظر گرفتن نیاز کاربران انجام گرفته و آنها را قادر می سازد تا توئیت های منتشر شده را به صورت آسان‌تری درک کنند. زیرا ترجمه به زبان های دیگر بسیار مشکل بود. این قابلیت هم اکنون تنها برای کاربران برزیلی در حال تست است و توئیت های زبان های دیگر اکنون به زبان پرتغالی ترجمه می‌شود. فعال سازی قابلیت در کشور برزیل با اعتراض برخی از کاربران همراه بوده است. این ویژگی در توییتر برای کاربرانی که زبان های دیگر را متوجه نمی شوند بسیار سودمند خواهد بود. هنوز مشخص نیست این قابلیت در چه تاریخی برای دیگر کاربران فعال خواهد شد اما امکان دارد این قابلیت قبل از توسعه جهانی به طور کامل متوقف شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال