آزمایش ارسال پست های پولی در کانال تلگرام

تلگرام با هدف کسب درآمدهای بیشتر از این پلتفرم، ارسال پست های پولی در کانال ها را آزمایش می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تلگرام که امسال از اشتراک پولی پریمیوم رونمایی کرده بود، اکنون به دنبال دریافت درآمد بیشتر است. همچنین این پیام رسان می تواند از سیستم پرداخت خود […]

تلگرام با هدف کسب درآمدهای بیشتر از این پلتفرم، ارسال پست های پولی در کانال ها را آزمایش می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تلگرام که امسال از اشتراک پولی پریمیوم رونمایی کرده بود، اکنون به دنبال دریافت درآمد بیشتر است. همچنین این پیام رسان می تواند از سیستم پرداخت خود در iOS استفاده کند و به نوعی پرداخت درون برنامه ای اپل را دور می‌زند.

مت ناوارا در توئیتر طی پستی از ایجاد این قابلیت در چند کانال خبر داد. بدین ترتیب سازندگان می توانند نمایش برخی محتواها در کانال خود را پولی کنند. بدین معنی که کاربر برای دیدن محتوای مورد نظر باید پول پرداخت کند. این ویژگی اکنون در مرحله آزمایش قرار دارد و هنوز زمان عرضه آن مشخص نیست.

نکته مهم در مورد ویژگی های آینده تلگرام استفاده از سیستم پرداخت خود است. وی توانسته سیستم پرداخت درون برنامه ای اپل را در نسخه iOS دور بزند.

هنوز مشخص نیست اپل از این موضوع باخبر است یا خیر. البته بنظر می‌رسد تایید این موضوع چندان امکانپذیر نیست. زیرا سیستم پرداخت جایگزین در اپ استور ، دستورالعمل های این فروشگاه را زیرپا می گذارد. تلگرام تلاش دارد تا با این اقدام از پرداخت ۳۰ درصدی کارمزد جلوگیری کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال