آزمایش طرح جدید برای صفحه اول موتور جستجوی گوگل

آزمایش طراحی جدید برای موتور جستجوی گوگل از چند وقت پیش توسط این شرکت آغاز شد. در این طرح کلیه منوهای بالای صفحه به سمت چپ منتقل می شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حال حاضر گزینه‌هایی مانندImages ،Videos و غیره در پایین نوار جستجو برای دسترسی به محتوای بیشتر قرار […]

آزمایش طراحی جدید برای موتور جستجوی گوگل از چند وقت پیش توسط این شرکت آغاز شد. در این طرح کلیه منوهای بالای صفحه به سمت چپ منتقل می شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حال حاضر گزینه‌هایی مانندImages ،Videos و غیره در پایین نوار جستجو برای دسترسی به محتوای بیشتر قرار دارد. طبق گزارش های منتشر شده اکنون برخی کاربران در صفحه اصلی به طراحی جدید دسترسی دارند. در این طرح پنلی در سمت چپ صفحه قرار می گیرد و گزینه هایی مانند Images و News در آن دیده خواهد داشت. بدین ترتیب کاربران راحت‌تر می‌توانند به آن ها دسترسی داشته باشند. همچنین این گزینه ها با فونت بزرگتر در سمت چپ فضای بیشتری را نیز اشغال می کنند.

بسته به نوع جستجوی کاربر چهار گزینه اضافه پیش فرض در کنار گزینه All به کاربر نمایش داده خواهد شد. به عنوان مثال در صورتی که کاربر عبارت رستوران را برای جستجو استفاده کند گزینه نقشه به وی نمایش داده میشود. دکمه More نیز در پایین صفحه قرار می گیرد که خود شامل ۴ دکمه دیگر خواهد بود. همچنین پیش از این نتایج جستجو در زیر گزینه هایی مانند Images و غیره قرار می‌گرفت اما اکنون تعداد نتایج در قسمت بالای خط و در کنار گزینه Tools قرار دارد. بدین ترتیب نتایج جستجو بیشتر به سمت مرکز صفحه کشیده شده تا در پنل سمت چپ فضای کافی موجود شود. احتمالاً گوگل به صورت مرحله‌ای تغییرات ایجاد شده را برای کاربران فعال خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال