آزمایش ویجت جدید شیائومی برای MIUI و شباهت آن به iOS

به نظر می رسد شیائومی برای رابط کاربری MIUI ویجت جدیدی را در نظر گرفته است. این ویجت که کاملا مشابه iOS است در سکوت کامل خبری در مراحل آزمایش قرار دارد. رابط کاربری 12.5 MIUI شیائومی همراه با گوشی می میکس ۴ معرفی شد و این شرکت قابلیت جدیدی را برای رابط کاربری اعلام […]

به نظر می رسد شیائومی برای رابط کاربری MIUI ویجت جدیدی را در نظر گرفته است. این ویجت که کاملا مشابه iOS است در سکوت کامل خبری در مراحل آزمایش قرار دارد. رابط کاربری 12.5 MIUI شیائومی همراه با گوشی می میکس ۴ معرفی شد و این شرکت قابلیت جدیدی را برای رابط کاربری اعلام نکرد. اما به نظر می رسد ویجت استفاده شده جدید بوده و میتواند با نسخه بتای اپ Vault و گالری MIUI فعال شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویجت جدید شیائومی به عنوان بخشی از رابط کاربری خواهد بود که بر روی نسخه بتای آن نیز قابل آزمایش است. از طرفی با کمک قابلیت جدید در سیستم جدید، کاربران امکان قرار دهی ویجت ها را در مکان های مختلف روی صفحه همچنین با ابعاد مختلف همانند 2 در 2 و 2 در 4 را خواهند داشت. اپ ویژه سیستمی جدید شیائومی نیز به کااربران امکان می‌دهد تا قابلیت‌های جدید آن را مورد استفاده قرار دهند.

 زمان آزمایش این ویجت ۲۶ مرداد تا ۲۸ مهر خواهد بود و برای استفاده جهانی توسط کاربران عمومی تنها چندین ماه زمان نیاز است. علاوه بر شیائومی، گوگل نیز ویجت جدیدی را برای اندروید ۱۲ به روز رسانی کرده است

ممکن است شیائومی سیستم ویجت جدید خود را پس از آزمایش نهایی از طریق رابط کاربری 13 MIUI به طور عموم عرضه کند. اما در هر صورت زمان معرفی نسخه بعدی MIUI هنوز مشخص نیست.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال