به زودی آزمایش نسخه تحت وب xCloud از طریق مرورگر سافاری و کروم آغاز می شود

مایکروسافت قصد دارد به زودی نسخه تحت وب  xCloud  را در سیستم عامل ios و iPadOS از طریق مرورگر آغاز کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت آزمایش نسخه تحت وب xCloud را در مرورگر سافاری و کروم و اج آغاز خواهد کرد. این  اقدام با هدف کمک به شرکتهای ارائه دهنده […]

مایکروسافت قصد دارد به زودی نسخه تحت وب  xCloud  را در سیستم عامل ios و iPadOS از طریق مرورگر آغاز کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت آزمایش نسخه تحت وب xCloud را در مرورگر سافاری و کروم و اج آغاز خواهد کرد. این  اقدام با هدف کمک به شرکتهای ارائه دهنده سرویس بازی ابری انجام خواهد گرفت.

هم اکنون شرکت های ارائه دهنده سرویس های استریم بازی اجازه انتشار برنامه‌های خود در اپ استور را به صورت مستقیم ندارند. به همین دلیل با گسترش سرویس ها و انتشار مبتنی بر وب و قرارگیری آنها در مرورگر سافاری به کاربران اجازه خواهد داد تا به این سرویس ها از طریق وب دسترسی داشته باشند.

در سرویس xCloud مایکروسافت کاربران می‌توانند از طریق استریم و پردازش های ابری بدون نیاز به دریافت نسخه کامل، بازی ها را انجام دهند. به گزارش ورج، قرار است آزمایش xCloud از طریق مرورگر روی دسکتاپ انجام گیرد و در ابتدا تجربه این قابلیت در ios و iPadOS خواهد بود.

 بدین ترتیب کاربران می‌توانند بازی های مورد نظر خود را از طریق مرورگر انتخاب و اجرا کنند. البته وضوح تصویر در اجرای بازی در سرویس مایکروسافت مشخص نشده اما به طور معمول وضوح دقیق اجرای بازی با کیفیت اینترنت کاربر تنظیم خواهد شد.

در نسخه آزمایشی xCloud فقط در مرورگرهای کرومیوم همانند اج و کروم پشتیبانی خواهد شد. اما احتمالاً در آینده مرورگر سافاری نیز قابلیت پشتیبانی را خواهد داشت. هنوز مایکروسافت زمان دقیقی را برای انتشار نسخه آزمایشی و عمومی تعیین نکرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال