آزمایش ویژگی جدید اضافه کردن آهنگ به تصاویر اسلایدی در اینستاگرام

اینستاگرام قابلیت جدیدی را برای کاربران مورد آزمایش قرار داده است که طی آن امکان افزودن آهنگ به پست های حاوی اسلاید تصاویر فراهم میشود. همچنین در این ویژگی کاربر می تواند به یادداشت ها نیز آهنگ اضافه کند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مارک زاکربرگ مدیرعامل متا در کانال اینستاگرامی خود […]

اینستاگرام قابلیت جدیدی را برای کاربران مورد آزمایش قرار داده است که طی آن امکان افزودن آهنگ به پست های حاوی اسلاید تصاویر فراهم میشود. همچنین در این ویژگی کاربر می تواند به یادداشت ها نیز آهنگ اضافه کند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مارک زاکربرگ مدیرعامل متا در کانال اینستاگرامی خود از آزمایش قابلیت جدید در این پلتفرم خبر داد. این قابلیت به کاربر اجازه می دهد تا به پست های اسلایدی آهنگ اضافه کند. این در حالی است که این ویژگی پیش از این تنها برای عکس های تکی وجود داشت.

یک ویژگی دیگر نیز به زودی رونمایی می‌شود و آن اضافه کردن آهنگ به بخش یادداشت ها است. زاکربرگ برای توضیح این ویژگی یک تصویر متحرک را منتشر کرد و گفت این شرکت در حال آزمایش ویژگی افزودن آهنگ به یادداشت ها است. ویژگی یادداشت ها نیز به تازگی به این برنامه اضافه شده و کاربران می توانند از آن برای نمایش متن های کوتاه خود استفاده کنند.

هنوز زمان عرضه عمومی این دو ویژگی مشخص نیست. این شرکت چند روز پیش ویرایشگر بخش ویدیوی ریلز را بازطراحی کرد و احتمالا قصد دارد تغییرات دیگری نیز در این پلتفرم ایجاد کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال