این‌ها 5 گوشی‌هوشمندی هستند که انتظار می‌رود تا پایان سال جاری رونمایی شوند

از گلکسی اس 6 سامسونگ گرفته تا اچ تی سی وان M9، سال 2015 سال بسیار شلوغی برای کمپانی‌های سازنده گوشی‌های هوشمند بوده است و هنوز شش ماه تا پایان این سال باقی مانده است. بنابراین تصمیم گرفتیم تا 5 گوشی که انتظار می‌رود تا پایان سال 2015 شاهد معرفی آن‌ها باشیم را برای شما معرفی کنیم. […]

از گلکسی اس 6 سامسونگ گرفته تا اچ تی سی وان M9، سال 2015 سال بسیار شلوغی برای کمپانی‌های سازنده گوشی‌های هوشمند بوده است و هنوز شش ماه تا پایان این سال باقی مانده است. بنابراین تصمیم گرفتیم تا 5 گوشی که انتظار می‌رود تا پایان سال 2015 شاهد معرفی آن‌ها باشیم را برای شما معرفی کنیم.

اپل آیفون 6S

اپل فردا به صورت رسمی از آیفون جدید خود رونمایی می‌کند. ویژگی‌های جدیدی در این گوشی از جمله تکنولوژی Force Touch قرار گرفته که باعث می‌شود نگاه هر خریداری به این گوشی جذب شود.

iPhone-6-review-4-640x346

 

اپل ممکن است از نظر طراحی در این گوشی نسبت به گوشی قبلی خود تغییرات زیادی را ایجاد نکند اما قطعا با نمایشگر QHD آیفون 6 اس و افزایش حافظه‌ی رم به همراه چیپست جدید، می‌تواند حرف‌های زیادی را برای گفتن داشته باشد.

اپل آیفون 6C

بله درست حدس زدید. اپل ممکن است این گوشی را فردا به صورت رسمی معرفی نکند اما می‌توان انتظار چنین گوشی را هم داشت. اپل آیفون 5 سی را با بدنه‌ی پلاستیکی و قیمتی ارزان وارد بازار کرد و تاحدودی هم در فروش این گوشی موفق ظاهر شد. آیفون 6 سی هم می‌تواند برای کسانی که علاقه‌ای به نمایشگر‌های بزرگ آیفون ندارند بسیار مفید واقع شود. آیفون 6 سی احتمالا نمایشگری 4 اینچی خواهد داشت و بدنه‌ی آن همانطور که گفتیم پلاستیکی خواهد بود و در رنگ‌های مختلفی عرضه خواهد شد. هر چند بعید است شاهد معرفی رسمی این گوشی باشیم. به هر حال پیشنهاد می‌کنیم فردا نیز به سایت سر بزنید تا ببینیم این گوشی نهایتا معرفی می‌شود یا خیر.

اچ تی سی One M9 Plus

اچ تی سی وان M9 یکی از پرچمداران خوب حال حاظر در بازار است اما سخت می‌توان به فکر خرید این گوشی بود چرا که نسبت به پرچمدار قبلی اچ تی سی دچار تغییر خاصی نشده است. درست است که اچ تی سی وان M8 در زمان خود یکی از بهترین گوشی‌های بازار بود اما این که اچ تی سی تصمیم گرفت گوشی با مشخصات تقریبا یکسانی را عرضه کند، باعث شد تا M9 نتواند همانند پرچمدار قبلی به فروش خوبی برسد. به همین دلیل اچ تی سی دست به کار شده و قصد دارد باز هم یک پرچمداری دیگر تا پایان سال 2015 با مشخصات و ظاهری متفاوت عرضه کند که حتما باید این گوشی را در لیست مورد انتظارترین گوشی‌های سال 2015 قرار داد.

5 گوشی مورد انتظار سال 2015

نکسوس‌های ال‌جی و هواوی

نکسوس‌های گوگل در چند سال گذشته توسط کمپانی‌های مختلفی از جمله ال جی، سامسونگ و ایسوس ساخته شده اند. حال به نظر می‌رسد هواوی نیز وارد شده و قصد ساخت نکسوسی جدید برای گوگل دارد.

nexus-5-2015

احتمالا امسال شاهد عرضه‌ی دو نکسوس مختلف باشیم. هوآوی در حال کار کردن بر روی نکسوس 5.7 اینچی بوده و ال جی نیز نکسوس 5.2 اینچی را در دستور کار خود قرار داده است. ال جی سابقه‌ی بسیار خوبی در ساخت نکسوس‌های گوگل دارد اما این کمپانی کره‌ای امسال با توجه به وجود گوشی‌های قدرت‌مندی همچون آیفون 6 اس و گلکسی اس 6 اج پلاس کار بسیار سختی را خواهد داشت. باید دید نکسوس‌های امسال نیز می‌توانند طرفداران مخصوص به خود را جذب کنند؟

مایکروسافت لومیا 950 و 950XL

اگر شما نیز تمایلی به استفاده از سیستم عامل‌های اندروید و iOS ندارید و اگر به دنبال خرید پرچمداری قدرت‌مند باشید لومیا 950 را باید در لیست خرید خود قرار دهید. پرچمدار جدید مایکروسافت با نمایشگر 5.2 اینچی و رزولوشن Quad HD و رم 3 گیگابایتی به همراه جدیدترین نسخه از ویندوز می‌تواند حرف‌های زیادی را برای گفتن داشته باشد هر چند رقیبان بسیار سر سختی را در جلوی خود می‌بیند. البته نباید از نسخه‌ی 5.7 اینچی این گوشی نیز غافل شد.

به هر حال تا پایان سال 2016 کمتر از شش ماه باقی مانده است. کمپانی‌های مختلف با عرضه‌ی گوشی‌های جدید خود سعی در به دست آوردن سهمی بیشتر از بازار هستند. باید دید نهایتا چه شرکت‌هایی در این زمینه موفق‌تر از دیگری عمل خواهند کرد. شما تا پایان امسال منتظر رونمایی از چه گوشی هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال