بیستمین نمایشگاه تلکام در مهر ماه امسال برگزار نمی شود

به گفته روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، نمایشگاه تلکام امسال در تاریخ مقرر خود برگزار نخواهد شد. دوستداران و فعالان حوزه ی ICT، باید تا تاریخ دیگری که مجددا اعلام خواهد شد منتظر این رویداد بمانند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، نمایشگاه تلکام که هر سال […]

به گفته روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، نمایشگاه تلکام امسال در تاریخ مقرر خود برگزار نخواهد شد. دوستداران و فعالان حوزه ی ICT، باید تا تاریخ دیگری که مجددا اعلام خواهد شد منتظر این رویداد بمانند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، نمایشگاه تلکام که هر سال در تاریخ هشتم تا یازدهم مهرماه برگزار می شد، امسال در این تاریخ برگزار نمی شود. این خبر برای بسیاری تعجب آور بود چرا که همین اواخر اطلاعیه ای مبنی بر برگزاری این رویداد منتشر شده بود. دلیل اصلی عدم برگزاری رویداد مذکور، عدم آمادگی فعالان این حوزه ذکر شده است و اعلام شده است که بیستمین دوره‌ی نمایشگاه صنعت مخابرات و اطلاع‌رسانی (تلکام) در زمان دیگری که بعدها اعلام خواهد شد، برگزار می شود. هنوز تاریخی در این رابطه اعلام نشده است اما پیش از این نیز وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در اعلامیه ای مطرح کرده بود که بهتر است تا جهت بالا بردن اثربخشی این دست رویدادها، کنفرانسی با عنوان “کنفرانس ظرفیت” جایگزین رویدادی با نام نمایشگاه تلکام شود، متن این اعلامیه به شرح زیر است:

وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور بالا بردن اثربخشی حضور خود و واحدهای تابعه در مناسبت‌هایی که اپراتورهای ارتباطی و شرکت‌های خصوصی تولیدی و خدماتی خاص منظوره حضور دارند، گزینه‌ی «کنفرانس ظرفیت» را به‌جای نمایشگاه انتخاب کرد. بنابراین وزرات ارتباطات به‌صورت غرفه‌دار در نمایشگاه تلکام حضور نخواهد داشت و انرژی خود را بیشتر صرف بازدید، گفت‌وگو و تعامل خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال