بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ مرداد امسال برگزار می شود

پس از سه سال تعویق به دلیل شیوع کرونا، اکنون بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ در مرداد ماه امسال به صورت حضوری برگزار خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ امسال اعلام کرد این نمایشگاه از ۱۱ مرداد تا ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه های […]

پس از سه سال تعویق به دلیل شیوع کرونا، اکنون بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ در مرداد ماه امسال به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ امسال اعلام کرد این نمایشگاه از ۱۱ مرداد تا ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار خواهد شد. الکامپ بزرگترین و قدیمی ترین رویداد فناورانه کشور محسوب می‌شود که طی سه سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا و تصمیم های ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار نشده بود.

 اما امسال به نظر می رسد شرایط عمومی مساعد شده است و می‌توان به صورت حضوری این نمایشگاه را برگزار کرد. بدین ترتیب الکامپ ۱۴۰۱ به عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری کشور در مرداد ماه برگزار خواهد شد. بخش اصلی این نمایشگاه شامل شرکت‌های بزرگ فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین مجموعه های دانش بنیان خواهد بود.

 از طرفی فعالان بخش استارتاپی مانند شرکت ها تیم ها و گروه ها و اپراتورهای ارتباطی نیز می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند. از بخش‌های مهم الکامپ ۱۴۰۱ میتوان به الکام استارز، الکام پیچ، اکام تاکز، الکامپ جابز، تینو-استارز و اتاق شتاب اشاره کرد که با حضور در این نمایشگاه پذیرایی شرکت های نوآور و یا جوانان خلاق نیز خواهند بود. کلیه متقاضیان می توانند برای حضور در این نمایشگاه از شنبه ۲۱ خرداد تا ۴ تیر ماه ۱۴۰1 برای ثبت نام اقدام کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال