امکان مخفی کردن اعضای گروه و حذف خودکار حافظه کش در نسخه جدید تلگرام

کاربران در نسخه جدید تلگرام می توانند اعضای گروه را از دید بقیه پنهان کنند. همچنین امکان پاکسازی حافظه کش بطور خودکار وجود دارد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تلگرام به عنوان پیام رسان محبوب در نسخه بعدی ویژگی های جدیدی را به کاربران ارائه خواهد کرد. از ویژگی های مهم نسخه […]

کاربران در نسخه جدید تلگرام می توانند اعضای گروه را از دید بقیه پنهان کنند. همچنین امکان پاکسازی حافظه کش بطور خودکار وجود دارد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تلگرام به عنوان پیام رسان محبوب در نسخه بعدی ویژگی های جدیدی را به کاربران ارائه خواهد کرد.

از ویژگی های مهم نسخه بعدی تلگرام میتوان به قابلیت مخفی کردن اعضای گروه در گروه های بالای ۱۰۰ عضو اشاره کرد. بدین معنی که تنها مدیر گروه می تواند اعضای گروه و فهرست اسامی آنها را مشاهده کند. در قسمت Data and Storage نیز گزینه ای اضافه می شود که با فعال کردن آن می توان به طور خودکار حافظه کش را پاکسازی کرد. می توان در این قسمت چت های شخصی، گروه ها و کانال ها را از یکدیگر جدا کرد تا بتوان تنها موارد دلخواه را پاک کرد و امکان اضافه کردن استثنا وجود دارد.

در این نسخه کاربران می‌توانند آواتار جداگانه را برای افرادی که نمی توانند آواتار اصلی کاربر را مشاهده کنند قرار دهند. همچنین این مخاطبان امکان آپلود آواتار را نیز خواهند داشت. حتی می‌توان از آواتار موقت نیز برای این نوع مخاطبان استفاده کرد.

در قسمت ویرایش گر رسانه نیز بهینه‌سازی‌های انجام می گیرد. به طوری که کاربران می‌توانند برای فیلم ها از اسپویلر استفاده کنند. در دسکتاپ تلگرام نیز امکان ارسال عکس های فشرده نشده تا ۲۵۶۰ پیکسل و یا بزرگتر فراهم خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال