امکان ساخت ویدیو در تیک تاک به سه دقیقه افزایش یافت

مدیران تیک تاک تصمیم گرفتند در پی افزایش درخواست کاربران امکان ساخت ویدیو در این شبکه اجتماعی را به سه دقیقه افزایش دهند. از این پس کاربران می‌توانند ویدیوهای سه دقیقه ای را در این شبکه اجتماعی قرار دهند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیران تیک تاک در بیانیه جدیدی به کاربران […]

مدیران تیک تاک تصمیم گرفتند در پی افزایش درخواست کاربران امکان ساخت ویدیو در این شبکه اجتماعی را به سه دقیقه افزایش دهند. از این پس کاربران می‌توانند ویدیوهای سه دقیقه ای را در این شبکه اجتماعی قرار دهند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیران تیک تاک در بیانیه جدیدی به کاربران اعلام کردند که امکان ساخت ویدئو به مدت سه دقیقه از این زمان امکان‌پذیر خواهد بود. این شبکه اجتماعی که هم اکنون یکی از محبوبترین پلتفرم ها در بین کاربران محسوب می شود پیش از این توسط دونالد ترامپ دچار حاشیه های بسیاری شده بود. با وجود همه این فشارها تیک تاک توسعه خود را فراموش نکرده است. البته پس از حضور بایدن به عنوان ریاست جمهوری ایالات متحده برخی از مشکلات کم رنگ شده و تیک تاک و برخی دیگر شرکت های چینی هم اکنون امکان فعالیت در ایالات متحده را دارا هستند.

 پیش از این کلیه کاربران حاضر در شبکه اجتماعی تیک تاک تنها قادر به تهیه ویدیو های ۶۰ ثانیه ای بودند. بسیاری از کاربران نیز از این موضوع شکایت داشته و از سران تیک تاک خواسته بودند تا مدت ویدئوها را افزایش دهند. زیرا آنها مجبور بودند تا ویدئو هایشان را به چهار قسمت تقسیم کنند. در نهایت مدیران تیک تاک امکان ساخت ویدئو تا زمان ۳ دقیقه را فراهم کردند. هنوز این قابلیت به صورت عمومی منتشر شده و امکان دارد که طی هفته های آینده در دسترس عموم قرار بگیرد. این قابلیت هم اکنون در مرحله آزمایش قرار دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال