قابلیت بی صدا کردن ویدیوها به واتساپ اضافه می شود

سیاست های اخیر واتساپ باعث جدا شدن میلیونها کاربر از این شبکه اجتماعی شده است. اما با این حال واتساپ تلاش کرد تا قابلیت‌های جدیدی را به این پیام رسان اضافه کند. طبق خبرهای منتشر شده به زودی واتساپ قابلیت بی صدا کردن ویدیوها در اشتراک گذاری را فعال خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار […]

سیاست های اخیر واتساپ باعث جدا شدن میلیونها کاربر از این شبکه اجتماعی شده است. اما با این حال واتساپ تلاش کرد تا قابلیت‌های جدیدی را به این پیام رسان اضافه کند. طبق خبرهای منتشر شده به زودی واتساپ قابلیت بی صدا کردن ویدیوها در اشتراک گذاری را فعال خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه بتای واتساپ قابلیت بی صدا کردن ویدیو ها برای اشتراک گذاری را در اختیار دارد. اما این نسخه هم اکنون تنها در اختیار برخی از کاربران این پیام‌رسان قرار گرفته است. احتمالا واتساپ در آینده نزدیک این قابلیت را برای تمامی کاربران فعال می‌کند. زمان دقیق آن هنوز مشخص نشده است.

 سیاست های اخیر واتساپ موجب جدا شدن میلیون ها کاربر از این شبکه اجتماعی تنها در چند هفته شده است. به طوری که این کاربران ترجیح دادند از تلگرام و سیگنال به جای واتس آپ استفاده کنند. همین موضوع موجب تعویق سیاست های واتساپ به مدت سه ماه شد. شفاف سازی های اخیر پیام رسان واتساپ با کمک پیامهای استاتوس با هدف حفظ کاربران کنونی نیز انجام گرفت. هم اکنون اضافه شدن ویژگی های جدید نیز با همین هدف انجام می گیرد.

 البته قابلیت اضافه شده نیز چندان جدید به نظر نمی رسد. زیرا دیگر شبکه های اجتماعی پیش از واتساپ از این قابلیت استفاده کردند. بی صدا کردن ویدیو ها قبل از ارسال برای داده هایی که صدای مناسبی ندارند کاربرد خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال