قابلیت انتشار پست های فیسبوک در اینستاگرام بصورت آزمایشی در اختیار کاربران قرار گرفت

قابلیت انتشار پست های فیسبوک در شبکه اجتماعی اینستاگرام به صورت آزمایشی در اختیار کاربران قرار می گیرد. این قابلیت پیش از این با امکان اشتراک استوری های اینستاگرام در فیسبوک توسط این شرکت ارائه شده بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کاربران اکنون با کمک قابلیت جدید فیسبوک می توانند پست […]

قابلیت انتشار پست های فیسبوک در شبکه اجتماعی اینستاگرام به صورت آزمایشی در اختیار کاربران قرار می گیرد. این قابلیت پیش از این با امکان اشتراک استوری های اینستاگرام در فیسبوک توسط این شرکت ارائه شده بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کاربران اکنون با کمک قابلیت جدید فیسبوک می توانند پست های این پلتفرم را در شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز منتشر کنند. هدف از آزمایش این قابلیت نیز تولید محتوای کافی در اینستاگرام است تا بتواند رضایت کاربران نوجوان را در رقابت با تیک تاک و اسنپ چت کسب کند.

 این قابلیت اکنون در مرحله آزمایشی قرار دارد و هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است. تنها عده محدودی از کاربران به این قابلیت دسترسی دارند. اگر در اکانت فیسبوک خود به این ویژگی دسترسی پیدا کنید، می توانید آن را به اینستاگرام وصل کرده و پست های فیسبوک را در آن منتشر کنید. برای دسترسی به آن نیز می توان از بخش کنار ارسال پست برای مخاطبان کمک بگیرید. در این بخش امکان ارسال پست های فیسبوک در اینستاگرام فراهم است.

 به گفته فیسبوک تنها پست های جاری امکان استفاده از این قابلیت را دارند. در صورتی که به طور دائم بخواهید از این قابلیت استفاده کنید باید در بخش اکانت سنتر به فیسبوک در مورد اشتراک تمامی پست ها در اینستاگرام اطلاع دهید. پیش از این امکان استفاده از استوری های فیسبوک در اینستاگرام نیز وجود داشته است. این قابلیت اکنون تنها برای تصاویر و ویدیو های تکی یا آلبوم هایی تنها با تعداد ۱۰ تصویر امکان پذیر است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال