قابلیت ارسال مجدد پست ها در اینستاگرام در مرحله آزمایش قرار دارد

قابلیت Repost در اینستاگرام به کاربر امکان می دهد تا بتواند پست های دیگران را مجددا منتشر کند.داین عملکرد شبیه ریتوئیت در توئیتر است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت Repost در اینستاگرام در مرحله آزمایش قرار دارد و با کمک آن می توان پست های دیگران را در صفحه خود منتشر […]

قابلیت Repost در اینستاگرام به کاربر امکان می دهد تا بتواند پست های دیگران را مجددا منتشر کند.داین عملکرد شبیه ریتوئیت در توئیتر است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت Repost در اینستاگرام در مرحله آزمایش قرار دارد و با کمک آن می توان پست های دیگران را در صفحه خود منتشر کرد. به زودی آزمایش آن با کمک تعدادی از کاربران آغاز می شود و در صورت موافقت بصورت عمومی عرضه می شود. نماینده متا در ایمیلی به تک کرانچ در مورد این قابلیت می گوید: در حال حاضر در حال بررسی قابلیت اشتراک مجدد پست ها در فید هستیم.بدین ترتیب کاربر پست های که بیشتر با روحیات وی سازگار است را منتشر خواهد کرد. سازندگان اصلی نیز با این قابلیت اعتیچبار بیشتری پیدا می کنند. آزمایش آن نیز به زودی با تعداد کمی از کاربران آغاز خواهد شد.

مت ناوارا اولین فردی بود که ویژگی جدید اینستاگرام را مشاهده کرد و همچنین تصویری از آن را به اشتراک گذاشت. در تصویر مشخص است که در قسمت پروفایل کاربری بخشی به نام Repost اضافه شده است. احتمالا این برگه در بالای پروفایل کاربری تمامی پست های که توسط این قابلیت منتشر می شود را شامل خواهد شد. هنوز اطلاعات دقیق تری از این قابلیت و زمان عرضه عمومی آن منتشر نشده است. تاکنون کاربران امکان ارسال مجدد پست های دیگر کاربران را نداشته اند و تنها با اپلیکیشن های دیگر این امکان وجود داشت. در حال حاضر تنها می توان پست های مدنظر دیگر کاربران را در استوری به نمایش گذاشت. اما قابلیت جدید انتشار مجدد آن در فید را امکانپذیر می کند.

با توجه به اینکه متا از است اما گذاری پست ها در استوری مطلع است و یا کاربران پست ها را از طریق اپلیکیشن های دیگر برای هم ارسال می کنند تلاش دارد تا راه بهتری را در اختیار کاربران قرار دهد. هنوز اطلاعات تکمیلی از این ویژگی در دسترس نیست. احتمالا زمان ورود آن به مرحله آزمایشی اطلاعات بیشتری نیز از آن منتشر خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال