قابلیت پاسخ به توییت ها با کمک عکس یا ویدئو مورد آزمایش قرار می گیرد

توئیتر قابلیت جدیدی را همانند تیک‌تاک آزمایش می‌کند که از طریق آن کاربران می‌توانند به توییت های خود با کمک یک عکس یا ویدیو واکنش نشان دهند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت جدید توییتر تنها برای کاربران سیستم عامل ios و به صورت آزمایشی فعال شده است. این گزینه در منوی […]

توئیتر قابلیت جدیدی را همانند تیک‌تاک آزمایش می‌کند که از طریق آن کاربران می‌توانند به توییت های خود با کمک یک عکس یا ویدیو واکنش نشان دهند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت جدید توییتر تنها برای کاربران سیستم عامل ios و به صورت آزمایشی فعال شده است. این گزینه در منوی ریتوییت و به نام نقل قول توییت با واکنش دیده می شود. با انتخاب آن در مسیر انتخاب عکس یا ویدیو قرار می گیرید و از داخل گالری می توانید به توئیت قرار گرفته در بالای نمایشگر پاسخ دهید. این ویژگی کاملا شبیه به ویژگی تیک تاک است که از طریق آن پاسخ ویدیویی به پست ها انجام می شود. البته پیش از این نیز اینستاگرام قابلیتی شبیه به آن را به ریلز اضافه کرده بود.

برخی کاربران توییتر نسبت به فعال سازی این قابلیت در این شبکه اجتماعی ابراز نگرانی کردند. زیرا به نظر می رسد این قابلیت می‌تواند برای آزار و اذیت نیز مورد استفاده قرار بگیرد. در حالی که پیش از این با قابلیت محدود سازی پاسخ دهندگان به توئیت امکان بررسی یک محتوا وجود داشت. در حالی که برای عکس و ویدیو این امکان وجود ندارد. از طرفی ویویانا ویوال، سخنگوی توییتر در مورد ویژگی و نگرانی های کاربران گفته است: هدف اصلی ما در توییتر ایمنی کاربران خواهد بود. انتظار نداریم که از قابلیت‌های آن برای موارد مضر استفاده کنند. ولی می توانیم استفاده از آن را زیر نظر گرفته تا اطمینان حاصل کنیم هرگونه سوء استفاده از قوانین توییتر بررسی خواهد شد.

توییتر قابلیت دیگری را برای ایجاد توییت جدید کاربران آزمایش می‌کند که در آن کاربران به جای فشار دادن دکمه توییت جدید می‌توانند از نوار جدید در صفحه اصلی نوشتن استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال