قابلیت زمانبندی پست ها در اینستاگرام تا فاصله ۷۵ روز فعال شد

از این پس کلیه حساب های تجاری اینستاگرام می توانند پست های خود را برای حداکثر تا ۷۵ روز آینده زمانبندی کنند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حساب های تجاری به قابلیت زمانبندی پست ها مجهز شدند. از اکنون فاصله بین پست های معمولی و پست های ریلز حداکثر تا ۷۵ روز […]

از این پس کلیه حساب های تجاری اینستاگرام می توانند پست های خود را برای حداکثر تا ۷۵ روز آینده زمانبندی کنند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حساب های تجاری به قابلیت زمانبندی پست ها مجهز شدند. از اکنون فاصله بین پست های معمولی و پست های ریلز حداکثر تا ۷۵ روز خواهد بود.

طبق گزارش تک کرانچ، حساب های اینستاگرام به قابلیت جدیدی برای زمانبندی پست ها مجهز شدند. بدین ترتیب تولیدکنندگان محتوا دیگر نیاز به ابزارهای متفرقه برای این منظور نخواهند رفت. پیش از این تولیدکنندگان محتوا از ابزارهای متفرقه برای زمانبندی پست استفاده می کردند. حساب های حرفه ای از مدت ها پیش تاکنون بدنبال ایجاد این قابلیت بودند. به همین دلیل از چند هفته پیش این قابلیت بطور آزمایشی و محدود مورد استفاده قرار گرفته است. پس از نصب بروزرسانی جدید این برنامه، می توان پست های معمولی و یا ریلز را تا حداکثر ۷۵ روز زمانبندی کرد.

برای دسترسی به این قابلیت باید به بخش Schedule this post مراجعه کرد. با انتخاب آن می توان زمان انتشار پست را بطور دستی تعیین کرد. در بخش جدید Schedule content نیز می توان پست های زمانبندی شده را مشاهده کرد و یا می توان آنها را از نو زمانبندی کرد.

هنوز مشخص نیست این قابلیت برای حساب های عادی نیز منتشر خواهد شد یا خیر. در هر صورت امکان تبدیل حساب های عادی به حساب های کاربری وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال