قابلیت زمان بندی پست ها در لینکدین در دسترس کاربران قرار گرفت

لینکدین نیز مانند دیگر شبکه های اجتماعی به قابلیت زمان بندی پست ها مجهز شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، از این پس کاربران شبکه اجتماعی لینکدین می توانند پست های خود را بصورت زمان بندی شده قرار دهند. شبکه اجتماعی متعلق به مایکروسافت پیش از این آزمایش این ویژگی را به […]

لینکدین نیز مانند دیگر شبکه های اجتماعی به قابلیت زمان بندی پست ها مجهز شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، از این پس کاربران شبکه اجتماعی لینکدین می توانند پست های خود را بصورت زمان بندی شده قرار دهند. شبکه اجتماعی متعلق به مایکروسافت پیش از این آزمایش این ویژگی را به پایان برده بود. گزارش های کنونی نیز نشان می دهند این قابلیت اکنون در حال استفاده توسط کاربران است.

مت ناوارا، مشاور شبکه های اجتماعی، وجود ویژگی زمان بندی پیت ها را در لینکدین و در نسخه وب و اندروید تایید کرد. اما ممکن است هنوز این ویژگی برای برخی کاربران قابل استفاده نباشد. این ویژگی بصورت یک آیکون ساعت کوچک در کنار دکمه پست کردن دیده می شود. با انتخاب آن نیز می توان تاریخ و زمان انتشار پست را انتخاب کنند.

پیش از این کاربران لینکدین با استفاده از برنامه های شخص ثالث پست های خود را بصورت زمان بندی شده منتشر می کردند. اما اکنون کاربران آن در سراسر جهان به این ویژگی دسترسی خواهند داشت.

البته این قابلیت بسیار دیر به این شبکه اجتماعی اضافه شده است. لینکدین حدود ۸۷۵ میلیون عضو در سراسر جهان دارد و بسیار دیرتر از دیگر پلتفرم ها مانند فیسبوک و توییتر به این قابلیت مجهز شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال