قابلیت تنظیم پیام هشدار در توئیتر برای کلیه کاربران فعال شد

سال گذشته توییتر برای اولین بار قابلیتی به عنوان تنظیم پیام هشدار برای محتوای توئیت ها را آزمایش کرد. به گفته این شرکت اکنون این ویژگی در اختیار تمامی کاربران قرار گرفته است. قابلیت تنظیم پیام هشدار به کاربران اجازه می دهد تا توییت های خود با محتوای خشونت آمیز یا حساس را از طریق […]

سال گذشته توییتر برای اولین بار قابلیتی به عنوان تنظیم پیام هشدار برای محتوای توئیت ها را آزمایش کرد. به گفته این شرکت اکنون این ویژگی در اختیار تمامی کاربران قرار گرفته است. قابلیت تنظیم پیام هشدار به کاربران اجازه می دهد تا توییت های خود با محتوای خشونت آمیز یا حساس را از طریق هشدار مجزا کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کلیه کاربران توییتر می‌توانند عکس یا ویدئوی توییت خود را با محتوای خشونت آمیز در قسمت تنظیمات با یک هشدار مشخص کنند. برای این کار کاربران در قسمت ویرایش روی آیکون پرچم کلیک کرده و در این قسمت از پیام هشدار روی توییت خود استفاده خواهند کرد.

 اقدام به برچسب گذاری توییت های کاربران به روش های مختلفی انجام می گیرد. به عنوان مثال با تنظیم چندین پیام هشدار امکان اضافه کردن چنین تنظیماتی برای تصاویر و ویدیو های یک گالری وجود دارد.

کاربران نیز همانند اینستاگرام در صورت مشاهده محتوای دارای هشدار امکان کلیک روی گزینه نمایش را خواهند داشت. البته در توییت های جاسازی شده یا برنامه‌هایی مانند TweetDeck امکان اعلام هشدار وجود ندارد. این قابلیت با هدف جلوگیری از انتشار مطالب ناراحت کننده توسعه داده شده است. با وجود محدودیت های کنونی در این قابلیت توییتر اما می‌توان از آن برای انتشار محتوای حساس استفاده کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال