قابلیت ترجمه ویدیو به مرورگر اج اضافه می‌شود

قابلیت جدید ترجمه ویدیو در مرورگر اج به کاربران آن امکان می‌دهد تا بتوانند ویدیوها را به زبان‌های مختلف مشاهده کنند. همچنین امکان استفاده از محتوای موجود در اینترنت به زبان‌های دیگر وجود خواهد داشت. گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کاربران مرورگر اج به زودی می‌توانند از قابلیت ترجمه ویدئو در این مرورگر […]

قابلیت جدید ترجمه ویدیو در مرورگر اج به کاربران آن امکان می‌دهد تا بتوانند ویدیوها را به زبان‌های مختلف مشاهده کنند. همچنین امکان استفاده از محتوای موجود در اینترنت به زبان‌های دیگر وجود خواهد داشت.

گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کاربران مرورگر اج به زودی می‌توانند از قابلیت ترجمه ویدئو در این مرورگر بهره‌مند شوند. طبق گزارش‌های منتشر شده مایکروسافت در حال توسعه این قابلیت روی مرورگر وب خود است.

یکی از افشاگران دنیای فناوری به نام Leopeva64 در ایکس در مورد ویژگی‌های مربوط به این قابلیت اطلاعاتی را منتشر کرده است. طبق این اطلاعات این ترجمه خودکار در مرورگر اج به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند ویدیوهای دارای زبان‌های مختلف را مشاهده و آن را درک کنند.

حال حاضر این قابلیت به صورت آزمایشی روی مرورگر در حال استفاده است و و در نسخه کاناری ارائه می‌شود. نظر می‌رسد این ویژگی شبیه به سرویس ترجمه زیرنویس‌ها در یوتیوب به کاربران عرضه شود. هنوز اطلاعات دقیق‌تری در مورد نحوه عملکرد این قابلیت ترجمه ارائه نشده است. اما به نظر می‌رسد از طریق گزینه ترنسلیت و قرار دادن موس روی آن بتوان زبان مورد نظر را انتخاب و زیرنویس مذکور را در زمان نمایش مشاهده کرد. طی اطلاعات منتشر شده این ویژگی می‌تواند به چهار زبان انگلیسی اسپانیایی روسی و فرانسوی به کاربران در ترجمه ویدیوها کمک کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال