امکان تماشای رایگان موزیک ویدیو در یوتیوب به زودی از دسترس کاربران خارج می شود

به گفته یوتیوب در آینده تغییراتی در این پلتفرم ایجاد خواهد شد و کاربران دیگر امکان تماشای رایگان موزیک ویدئو را نخواهند داشت. این کاربران برای تماشای این میزان موزیک ویدیو ها باید هزینه حق اشتراک تماشا پرداخت کنند. هدف از تغییرات این پلتفرم نیز وادار کردن کاربران به پرداخت هزینه خدمات اشتراکی است. به […]

به گفته یوتیوب در آینده تغییراتی در این پلتفرم ایجاد خواهد شد و کاربران دیگر امکان تماشای رایگان موزیک ویدئو را نخواهند داشت. این کاربران برای تماشای این میزان موزیک ویدیو ها باید هزینه حق اشتراک تماشا پرداخت کنند. هدف از تغییرات این پلتفرم نیز وادار کردن کاربران به پرداخت هزینه خدمات اشتراکی است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از گوگل، سرویس پخش موسیقی در یوتیوب موزیک در آینده تغییراتی را شاهد خواهد بود. البته امکان دارد این تغییرات با هدف بهبود پخش‌موسیقی در یوتیوب باشد. مهم ترین تغییر در این سرویس عدم پخش رایگان موزیک ویدیو و همچنین پخش موسیقی در پس زمینه است.

 بدین ترتیب کاربران رایگان یوتیوب محدودیت‌هایی را شاهد خواهند بود. به گفته یوتیوب این محدودیت ها از ماه آینده میلادی انجام می شود و پس از به روز رسانی در تاریخ ۱۲ آبان برای کلیه کاربران اعمال خواهد شد. تغییرات اولیه در کانادا است و توسعه جهانی آن نیز به زودی توسط این پلتفرم اعلام می شود.

 هم اکنون بسیاری از کاربران یوتیوب می‌توانند بین میلیون ها آهنگ و آلبوم، آهنگ مورد نظر خود را جستجو کرده و آن را پخش کنند. البته این پخش همراه با تبلیغات خواهد بود. افراد دارای اشتراک یوتیوب نیز می‌توانند از مزایای مربوط به تماشای ویدیو در یوتیوب موزیک بدون تبلیغات به عنوان مزایای انحصاری آن استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال