آلکاتل گوشی جدید 6 اینچی A3 XL را معرفی کرد

به نظر می‌رسد که TCL قصد ماندن در صحنه‌ی رقابت در سال 2017 را نیز دارد و این موضوع امروز و با معرفی گوشی جدید سری A آن واضح‌تر شد. برای توصیف این دستگاه از عبارت ” یک اسمارت‌فون رده‌بالا با قیمت مناسب ” استفاده شده است. تولیدات گذشته‌ی Alcatel نشان می‌دهد که یکی از اصلی‌ترین هدف‌های این […]

به نظر می‌رسد که TCL قصد ماندن در صحنه‌ی رقابت در سال 2017 را نیز دارد و این موضوع امروز و با معرفی گوشی جدید سری A آن واضح‌تر شد. برای توصیف این دستگاه از عبارت ” یک اسمارت‌فون رده‌بالا با قیمت مناسب ” استفاده شده است. تولیدات گذشته‌ی Alcatel نشان می‌دهد که یکی از اصلی‌ترین هدف‌های این برند، جذب مشتری با ایجاد قیمت رقابتی نسبت به سایر شرکتهای تولیدکننده می‌باشد.

در این دستگاه از یک صفحه‌نمایش بزرگ به اندازه‌ی 6 اینچ استفاده شده است. در داخل این صفحه‌نمایش نیز پنل IPS LF مورد استفاده قرار گرفته است. بدنه‌ی این دستگاه از جنس پلاستیک طراحی و ساخته شده است و ابعادی برابر 165x82.5x7.9 mm برای آن ایجاد کرده است.

همانطور که انتظار می‌رفت، از مواد باکیفیتی در ساخت این دستگاه استفاده نشده است. بخش مثبت ماجرا هم این است که این گوشی در رنگ‌های گوناگون در قسمت‌های مختلف آن برای خریداران موجود خواهد بود.

در این دستگاه تنها امکان نمایش با حداکثر رزولوشن HD وجود دارد و شارپ و شفاف بودن آن به اندازه‌ی پرچمداران دنیای اندروید نیست.

در داخل دستگاه نیز از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای MediaTek MT8735B با فرکانس تنها 1.1 گیگاهرتز برای انجام وظایف پردازشی این دستگاه استفاده شده است. از آنجایی که در این دستگاه از تنها یک گیگابایت حافظه‌ی رم و 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده شده است، به نظر نمی‌رسد که تمرکز اصلی این کمپانی در طراحی این گوشی بروی سخت‌افزار آن بوده باشد. نکته‌ی مثبت در این قسمت، امکان استفاده از مموری کارت تا 32 گیگابایت برای افزایش حافظه‌ی دستگاه می‌باشد ولی با این مشخصات سخت‌افزاری به نظر می‌رسد که TCL با معرفی این گوشی تنها قصد عرضه‌ی آن را داشته است و نه بیشتر.

برای دوربین اصلی این دستگاه، سنسوری با رزولوشن 8 مگاپیکسل درنظر گرفته شده است که یک فلش نیز آن را همراهی می‌کند. این گوشی تنها قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن 720p و با فریمریت 30 فریم بر ثانیه را دارا است. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی این دستگاه نیز به همین ترتیب است. از قابلیت‌های دیگر این دستگاه می‌توان به Wi-Fi n, GPS, Bluetooth 4.2, قابلیت پشتیبانی از OTG و وجود سنسورهای موردنیاز (G سنسور، سنسور پروکسیمیتی (مجاورت)، سنسور سنجش نور محیط و سنسور Arkamys) اشاره کرد.

بخش جالب توجه این دستگاه این است که بر روی قاب پشتی آن سنسور اثرانگشت طراحی شده است که TCL آن را برای امنیت دستگاه‌های خود درنظر گرفته است.

توان موردنیاز سخت‌افزار این دستگاه به وسیله‌ی یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود. همچنین، اندروید 7.0 نوقا به‌صورت پیش فرض در این گوشی مورد استفاده قرار گرفته است. اسمارت‌فون Alcatel A3 XL در سه ماهه‌ی اول سال 2017 در قاره‌های آسیا و اقیانوسیه، آفریقا، آمریکای لاتین و خاورمیانه عرضه خواهد شد. در سه ماهه‌ی دوم سال 2017 نیز می‌توان شاهد عرضه‌ی این گوشی در بازارهای اروپا بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال