توییت های شگفت انگیز افراد در کشورها و فرهنگ های دیگر ترجمه می شود

توییتر قصد دارد طی ماه های آینده توییت های شگفت انگیز را ترجمه کرده و به دیگر کاربران در سراسر جهان نشان دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از ورود ایلان ماسک به توییتر این شبکه اجتماعی تغییرات زیادی به خود دیده است. ماسک در توییت اخیر خود اعلام کرد این […]

توییتر قصد دارد طی ماه های آینده توییت های شگفت انگیز را ترجمه کرده و به دیگر کاربران در سراسر جهان نشان دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از ورود ایلان ماسک به توییتر این شبکه اجتماعی تغییرات زیادی به خود دیده است. ماسک در توییت اخیر خود اعلام کرد این شبکه اجتماعی به زودی تغییر مهمی را تجربه خواهد کرد.

به گفته وی قرار است در اینده ای نزدیک توییت های شگفت انگیز مربوط به افراد در کشورها و فرهنگ های مختلف ترجمه و به دیگر افراد پیشنهاد شود. بدین صورت که اگر توییتی حالی با شگفت انگیز تشخیص داده شود بطور خودکار به دیگر زبان ها ترجمه شده و به دیگر کاربران در دیگر کشورها نمایش داده میشود.

هنوز مشخص نیست معیار شگفت انگیز بودن به چه معناست اما احتمالا وایرال شدن یکی از معیارهای آن خواهد بود. ایلان ماسک گفته است سیستم پیشنهادی توییتر به زودی در دسترس قرار می‌گیرد.

توییتر قصد دارد با ایجاد تغییرات اساسی کاربران بیشتری را به سمت این شبکه اجتماعی بکشاند. البته نسبت به دیگر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام کاربران کمتری داشته و در نتیجه درآمد کمتری نیز دارد.

همچنین دیگر قابلیت در دست اجرا انتشار توییت های طولانی و قابلیت تماس ویدیویی است که قرار است طی چند ماه آینده در دسترس کاربران قرار بگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال