چند ساعت قبل از رویداد Peek Performance اپ استور از دسترس خارج شد

در حالی که تنها چند ساعت به رویداد معارفه آیفون جدید اپل باقی مانده، فروشگاه آنلاین این شرکت از دسترس خارج شده است. به نظر میرسد این فروشگاه در آستانه برگزاری این مراسم برای اضافه کردن محصولات جدید از دسترس خارج شده باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل قصد دارد امشب […]

در حالی که تنها چند ساعت به رویداد معارفه آیفون جدید اپل باقی مانده، فروشگاه آنلاین این شرکت از دسترس خارج شده است. به نظر میرسد این فروشگاه در آستانه برگزاری این مراسم برای اضافه کردن محصولات جدید از دسترس خارج شده باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل قصد دارد امشب ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه در کنفرانسی مجازی محصولات جدید خود را معرفی کند. این محصولات شامل آیفون SE 2022 و کامپیوتر جدید مک خواهد بود. به نظر می رسد این شرکت همانند گذشته فروشگاه آنلاین خود را با هدف اضافه کردن محصولات جدید از دسترس خارج کرده است. طبق گزارش های منتشر شده قبلی اپل امشب علاوه بر آیفون SE جدید از آیپد ایر جدید و مک استودیو به همراه مک مینی نیز رونمایی خواهد کرد.

شایعاتی نیز در رابطه با انتشار تاریخ نهایی نسخه‌های جدید سیستم عامل های این شرکت منتشر شده بود. برخی نیز احتمال می‌دهند اپل در این مراسم مک بوک پرو ۱۳ اینچی و مک بوک ایر جدید را نیز معرفی کند. این اولین رویداد بهاری اپل در نیمه اول سال ۲۰۲۲ محسوب می شود که نکته قابل توجه آن رونمایی از کامپیوترهای جدید مک خواهد بود. به اعتقاد برخی مک استودیو اپل قدرتمندترین دسکتاپ این شرکت است که مبتنی بر معماری آرم و با طراحی بسیار متفاوت معرفی می شود.

احتمالا اپل در مک جدید از تراشه های حرفه ای با هدف افزایش قدرت پردازشی این کامپیوتر استفاده کرده است. علاوه بر آن احتمالاً آخرین پیکربندی آن در بخش گرافیکی دارای ۱۲۴ هسته و درگاه های ورودی متعدد خواهد بود.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال