اپل واچ ۴۲ درصد از درآمد حوزه‌ی گجت های پوشیدنی را تصاحب کرده است

اپل هنوز به طور رسمی از تعداد فروش ساعت‌های هوشمند خود در مناطق مختلف منتشر نکرده اما با نگاهی به تحقیقات انجام شده توسط شرکت‌های آماری از جمله کمپانی  1010Data می‌توان متوجه شد که اپل واچ فعلا دوران خوبی را پشت سر می‌گذارد. اپل واچ به طور رسمی کار خود را از تاریخ 24 آوریل شروع […]

اپل هنوز به طور رسمی از تعداد فروش ساعت‌های هوشمند خود در مناطق مختلف منتشر نکرده اما با نگاهی به تحقیقات انجام شده توسط شرکت‌های آماری از جمله کمپانی  1010Data می‌توان متوجه شد که اپل واچ فعلا دوران خوبی را پشت سر می‌گذارد.

اپل واچ به طور رسمی کار خود را از تاریخ 24 آوریل شروع کرد و از آن موقع تا الان تیم کوک مدیر عامل اپل همیشه از موفقیت آن صحبت کرده است. به گفته‌ی تیم کوک، ساعت هوشمند اپل در 9 هفته‌ی اول انتشار خود از آیپد و آیفون اولیه نیز بهتر فروخته است.

حال نگاهی به آمار منتشر شده از ساعت هوشمند اپل و موفقیت‌های این ساعت می‌اندازیم:

اپل واچ با داشتن بیش از 42 درصد از درآمد حوزه‌ی گجت‌های پوشیدنی حرف اول را در این صنعت می‌زند. کمپانی Fibit 31 درصد را به خود اختصاص داده است و دیگر کمپانی‌ها نظیر Polar,Pebble,Samsung,Motorola و Garmin بر روی هم رفته تنها 15 درصد از درآمد این صنعت را در اختیار دارند.

اپل واچ ۴۲ درصد از درآمد حوزه‌ی گجت های پوشیدنی را تصاحب کرده است

البته در زمینه‌ی گجت‌های پوشیدنی و از لحاظ تعداد فروخته شده Pebble با 31 درصد حرف اول را می‌زند و اپل واچ با 11 درصد در رتبه‌ی دوم قرار دارد. از طرفی دیگر در عرصه‌ی ساعت‌های هوشمند اپل واچ با 88 درصد در آمد حرف اول را در میان ساعت‌های هوشمند عرضه شده به بازار می‌زند.

اپل واچ ۴۲ درصد از درآمد حوزه‌ی گجت های پوشیدنی را تصاحب کرده است

مدل 400 دلاری اپل واچ اسپرت با قاب آلمونیومی و رنگ مشکی خاکستری بهترین عملکرد را در میان ساعت‌های هوشمند اپل داشته و بیشترین تعداد را تا به امروز فروخته است. اکثریت فروشندگان از وبسایت رسمی اپل ساعت‌های هوشمند را خریداری کرده‌اند. این آمار به 80 درصد از فروشندگان بر می‌گردد در حالیکه تنها 9 درصد از فروشندگان از وب سایت آمازون خرید‌های خود را انجام می‌دهند.

اپل واچ ۴۲ درصد از درآمد حوزه‌ی گجت های پوشیدنی را تصاحب کرده است

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال