اولین هتل مخصوص گیمرها در آمستردام افتتاح شد

Arcade نام اولین هتل مخصوص گیمرها در اروپا بوده که در کشور هلند و در شهر آمستردام این کشور افتتاح شده است. این هتل که از هفته‌ی گذشته کار خود را شروع کرده دارای 36 اتاق کامل مجهز به تمامی کنسول‌های روز و قدیمی بوده و هدف اصلی آن فراهم کردن مکانی مناسب و دوستانه […]

Arcade نام اولین هتل مخصوص گیمرها در اروپا بوده که در کشور هلند و در شهر آمستردام این کشور افتتاح شده است. این هتل که از هفته‌ی گذشته کار خود را شروع کرده دارای 36 اتاق کامل مجهز به تمامی کنسول‌های روز و قدیمی بوده و هدف اصلی آن فراهم کردن مکانی مناسب و دوستانه برای گیمرها بوده است؛ البته گیمرهای مسافر!

کنسول‌های قرار گرفته در اتاق‌های این هتل بدون آن که هزینه‌ای از مسافران گرفته شود به صورت رایگان به عنوان یکی از امکانات هتل در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. حتی اگر وارد بخش‌های دیگر هتل نیز شوید کنسول‌های دستی قرار گرفته‌اند و هرکدام از آن‌ها با اتصال به اینترنت امکان بازی‌کردن به صورت آنلاین را نیز دارند.

اولین هتل مخصوص گیمرها در آمستردام افتتاح شد

از دیگر امکانات این هتل می‌توان به وجود کتابخانه‌ای مخصوص کامیک دوستان اشاره کرد. انواع و اقسام کتاب‌های کامیک در کتابخانه‌ی این هتل موجود بوده که باز هم مسافران می‌توانند بدون آن که مبلغی را پرداخت کنند از این کتابخانه استفاده کنند. مسئولان این هتل قصد دارند تا در آینده‌ای نزدیک اتاق بزرگ‌تری را برای قرار دادن چندین کنسول کنار هم افتتاح کنند تا این هتل تبدیل به یکی از منحصر‌به فرد‌ترین هتل‌ها مخصوص گیمرها شود.

قیمت اجاره‌ی یک اتاق معمولی در این هتل برای یک شب تنها 64 یورو است در حالی‌که گران‌قیمت‌ترین اتاق این هتل برای یک شب به قیمت 177 یورو اجاره داده می‌شود. این قیمت نسبت به دیگر هتل‌های لوکس شهر آمستردام ارزان‌تر محسوب می‌شود.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال