طراحی جذاب پنل پشتی گوشی Oppo A17 در رندرهای اخیر قابل مشاهده است

اخیرا رندرهایی از گوشی منتشر شد که در آن طراحی پنل پشتی این گوشی قابل مشاهده است. اوپو برای قسمت پشت از طراحی مدرن استفاده کرده است. همچنین دوربین دو گانه نیز از دیگر ویژگی های این گوشی محسوب میشود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، خبرهای غیر رسمی منتشر شده نشان می […]

اخیرا رندرهایی از گوشی منتشر شد که در آن طراحی پنل پشتی این گوشی قابل مشاهده است. اوپو برای قسمت پشت از طراحی مدرن استفاده کرده است. همچنین دوربین دو گانه نیز از دیگر ویژگی های این گوشی محسوب میشود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، خبرهای غیر رسمی منتشر شده نشان می دهد اوپو به زودی یک گوشی اقتصادی جدید از سری A معرفی خواهد کرد. طبق گزارش منتشر شده توسط GSMArena احتمالا این گوشی قبل از پایان ماه جاری معرفی می شود. اکنون نیز رندرها و مشخصات فنی آن فاش شده است.

گوشی A17 اوپو از نظر مشخصات فنی شباهت زیادی به گوشی A16 دارد. چردازنده استفاده شده در این گوشی نیز همان MediaTek Helio G35 خواهد بود که به همراه 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی عرضه می شود.  در حال حاضر تنها همین اطلاعات از مشخصات فنی این گوشی در دسترس است. A17 دارای بریدگی قطره ای شکل در بالای نمایشگر است که میزبان دوربین سلفی است. در رندرهای این گوشی پنل پشتی نیز مشخص است که دارای دو دوربین با چینش عمودی و طراحی مدرن است که احتمالا دوربین اصلی یک حسگر 50 مگاپیکسلی خواهد بود.

اوپو در پنل پشتی از چرم مصنوعی استفاده کرده است که الیته این موضوع هنوز به طور رسمی تایید نشده است. قرار است A17 در رنگ های مشکی، سبز و زرد تولید شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال