ویژگی زیرنویس خودکار ویدیوها در توییتر با پشتیبانی از بیشتر زبان های دنیا برای عموم فعال شد

به گفته توییتر هم اکنون ویژگی زیرنویس خودکار ویدئوها برای تمام کاربران نسخه اندروید ios و وب با پشتیبانی از بیشتر زبان های دنیا فعال شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، توییتر در حساب رسمی خود در این شبکه اجتماعی از ارائه این قابلیت به طور عموم رونمایی کرد. همچنین این […]

به گفته توییتر هم اکنون ویژگی زیرنویس خودکار ویدئوها برای تمام کاربران نسخه اندروید ios و وب با پشتیبانی از بیشتر زبان های دنیا فعال شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، توییتر در حساب رسمی خود در این شبکه اجتماعی از ارائه این قابلیت به طور عموم رونمایی کرد. همچنین این قابلیت می تواند از ۳۰ زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، اسپانیایی، ژاپنی، عربی، تایلندی، چینی، هندی و غیره پشتیبانی کند. کاربران می توانند نمایش زیرنویس ها را به طور دائم فعال کرده و حتی در ویدئوهای بدون صدا نیز آن را مشاهده کنند.

پیش از این توییتر نحوه نمایش فیلم کاربران را به طور آزمایشی به صورت عمودی با ویژگی زیر نویس خودکار طراحی کرده بود. درین حالت تب اکسپلور تغییر شکل داده و شباهت به اپلیکیشن تیک تاک داردکه در آن کاربران امکان تماشای محتواهایی مانند ویدئوها را به صورت پیشنهادی خواهند داشت. از مهم‌ترین مزیت زیرنویس خودکار ویدیوها استفاده آن توسط افراد ناشنوا خواهد بود. همچنین کاربران عادی نیز می‌توانند در شرایطی که امکان شنیدن ویدئو با صدای بلند را ندارند از زیرنویس خودکار استفاده کنند. البته تنها ویدیو های آپلود شده جدید می توانند از این ویژگی برخوردار شوند و ویدئو های قدیمی دارای زیرنویس نخواهند بود. در حال حاضر امکان سنجش درست یا نادرست بودن زیرنویس ها به هیچ روشی ممکن نیست. اما امکان دارد توییتر در آینده قابلیتی را برای آن مشخص کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال