آغاز نهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس به صورت آنلاین

دوره نهم نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس به صورت آنلاین آغاز شد. این نمایشگاه به مدت سه روز و تا ۲۵ مرداد ادامه خواهد داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دوره نهم نمایشگاه اینوتکس به صورت آنلاین آغاز به کار کرد. دوره قبل این نمایشگاه میزبان حدود ۴۰ هزار بازدیدکننده […]

دوره نهم نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس به صورت آنلاین آغاز شد. این نمایشگاه به مدت سه روز و تا ۲۵ مرداد ادامه خواهد داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دوره نهم نمایشگاه اینوتکس به صورت آنلاین آغاز به کار کرد. دوره قبل این نمایشگاه میزبان حدود ۴۰ هزار بازدیدکننده و ۱۴۰۰ شرکت کننده از کشورهای مختلف بوده است. همه گیری ویروس کرونا باعث شده است تا امسال این نمایشگاه به صورت آنلاین برگزار شود. پیش از این تصمیم بر این بود که این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار شود. اما با توجه به شرایط موجود تصمیم بر این شد تا این نمایشگاه به صورت مجازی باشد. برای این دوره از نمایشگاه حضور استارتاپ ها، شرکت های فناور، شتابدهنده ها و سرمایه گذاران در عرصه فناوری برنامه ریزی شده بود اما شروع کرونا این قضیه را لغو کرد.

برگزاری نمایشگاه اینوتکس به صورت مجازی از ۲۲ تا ۲۵ مرداد به صورت کاملا خلاقانه و از راه دور برگزار می شود. طراحی فضای نمایشگاه به صورت سه بعدی است. به طوری که کلیه بازدیدکنندگان احساس می کنند که در محیط واقعی نمایشگاه حضور دارند و همچنین کلیه شرکت کنندگان در این نمایشگاه می‌توانند کاتالوگ ها، تصاویر و اطلاعات مربوط به غرفه های خود را به صورت مجازی در این نمایشگاه ارائه کنند. همچنین امکان گفتگو و چت بازدیدکنندگان با برگزارکنندگان نمایشگاه نیز وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال