اپلیکیشن BeReal قابلیت چت کردن را به کاربران ارائه می کند

اپلیکیشن BeReal اعلام کرد به زودی قابلیت چت کردن را به کاربران خود ارائه کند. این اپ اشتراک گذاری لحظات و ثبت آنها را در اختیار کاربران قرار می دهد. قابلیت جدید این اپلیکیشن نیز برای نخستین بار به صورت آزمایشی برای کاربران ایرلند فعال میشود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و […]

اپلیکیشن BeReal اعلام کرد به زودی قابلیت چت کردن را به کاربران خود ارائه کند. این اپ اشتراک گذاری لحظات و ثبت آنها را در اختیار کاربران قرار می دهد. قابلیت جدید این اپلیکیشن نیز برای نخستین بار به صورت آزمایشی برای کاربران ایرلند فعال میشود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از تک کرانچ، ویژگی جدید اپلیکشن BeReal به کاربران اجازه می دهد تا در لحظه با مخاطبان و یا در گروه از طریق ارسال پیام در تعامل باشند. همچنین امکان ارسال لحظات ثبت شده برای آنها وجود دارد. همچنین امکان پاکش به پیام های کاربران از طریق ایموجی های این برنامه وجود دارد.

کاربران BeReal تنها امکان ارسال پیام برای مخاطبان درون فهرست خود را خواهند داشت. ویژگی دیگر قابلیت چت BeReal امکان بلاک و ریپورت کردن است. امکان حذف پیام های نیز فقط برای کاربران ممکن است و در صورتی که بخواهند پیام ها را به طور کامل حذف کنند باید آنها را از سیستم حذف کنند.

این شرکت طی ایمیلی به تک کرانچ اعلام کرد این قابلیت جدید از درخواست های کاربران بوده و این ویژگی به آنها کمک می کند تا در مورد BeReal با مخاطبان خود صحبت کنند. این برنامه اشتراک گذاری لحظات توسط کاربران را برای لحظات خاصی امکان پذیر می کند. بنابراین قابلیت چت باعث میشود تا کاربران تعامل بیشتری با این برنامه داشته باشند. این برنامه اوایل سال گذشته معرفی و به سرعت در بین کاربران محبوب شد. به حدی که اینستاگرام نیز از این قابلیت کپی برداری کرده و بخشی با نام این قابلیت را آزمایش می کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال