بهترین توسعه دهندگان مبتنی بر HMS Core یک میلیون دلار جایزه می گیرند

هواوی تصمیم گرفته است تا از طریق برگزاری مسابقات قابلیت های مربوط به HMS Core را به عموم نشان دهد. برای این مسابقات جایزه یک میلیون دلاری نیز تعیین شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مسابقه نوآوری مربوط به شرکت هواوی آغاز شده و در آن برنامه نویسانی از پنج منطقه […]

هواوی تصمیم گرفته است تا از طریق برگزاری مسابقات قابلیت های مربوط به HMS Core را به عموم نشان دهد. برای این مسابقات جایزه یک میلیون دلاری نیز تعیین شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مسابقه نوآوری مربوط به شرکت هواوی آغاز شده و در آن برنامه نویسانی از پنج منطقه حضور دارند. در این مسابقه جایزه یک میلیون دلاری برای نفر اول در نظر گرفته شده است. هواوی این مسابقه را جهت معرفی و استفاده خلاقانه از قابلیت های ارائه شده در فناوری HMS Core برگزار کرده است.

در این قابلیت StorySign از HiAI برای اسکن متن و از کیت آموزش ماشین برای ترجمه کتاب ها به زبان اشاره معرفی شده است. هواوی با معرفی این چند مثال قصد دارد و قابلیت‌های مربوط به HMS Core را به دیگران نشان دهد. کلیه توسعه دهندگان می توانند با استفاده از این مثالها ایده های خلاقانه دیگری نیز تولید کنند. این افراد در پنج دسته شامل بهترین برنامه ها، بازی، شبکه اجتماعی و همچنین محبوب ترین برنامه با هم رقابت می‌کنند و برای هر یک از این افراد و گروه‌ها جایزه ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

ثبت‌نام این مسابقات تا دهم شهریور ماه انجام می‌گیرد و کلیه شرکت‌کنندگان در قالب فردی یا گروهی در یک تیم سه نفره حضور خواهند داشت. کلیه افراد حاضر در این مسابقه می‌توانند تا پایان شهریور ماه برنامه های خود را به هیئت داوران این مسابقه ارسال کنند. این مسابقات در پنج منطقه اروپا، آسیا، اقیانوسیه، آفریقا و آمریکای لاتین و چین برگزار می‌شود.

همچنین هواوی اعلام کرده است که برنامه ها را از طریق Huawei AppGallery و از تاریخ ۳۱ شهریور برای عموم نیز منتشر خواهد کرد. برنامه های برتر نیز می توانند در اپ گالری حضور داشته باشند. بدین ترتیب توسعه دهندگان برتر خواهند توانست برنامه های خود را در برابر ۶۵۰ میلیون کاربر در ۱۷۰ کشور به نمایش بگذارند. مرحله پایانی این مسابقه در ماه اکتبر برگزار خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال