بزرگترین مالکان بیت کوین در جهان چه کسانی هستند

به نظر میرسد در بازار ارزهای دیجیتال نیز کسانی وجود دارند که بخش عمده این بازار در دست آنهاست. این افراد به راحتی میتوانند وضعیت بازار را تغییر دهند. مالکان بیت کوین که مدعی هستند سهم بسیاری از بیت کوین بازار را در اختیار دارند چه کسانی هستند؟ به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی […]

به نظر میرسد در بازار ارزهای دیجیتال نیز کسانی وجود دارند که بخش عمده این بازار در دست آنهاست. این افراد به راحتی میتوانند وضعیت بازار را تغییر دهند. مالکان بیت کوین که مدعی هستند سهم بسیاری از بیت کوین بازار را در اختیار دارند چه کسانی هستند؟

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از Bitcoinist ، اولین سلاطین بیت کوین در جهان صرافی ها هستند. صرافی ها در جهان سهم بزرگی از بیت کوین را در اختیار دارند. در حال حاضر حدود 6.7 درصد از کل بیت کوین در گردش بازار به ارزش بیش از 9.8 میلیارد دلار در اختیار صرافان قرار دارد. بسیاری از صرافی های معروف این بازار در سالهای اخیر تعداد بیت کوین های خود را افزایش داده اند. از جمله آنها میتوان به کرکن (Kraken)، بیتستمپ (Bitstamp) و بایننس (Binance) اشاره کرد.

پس از صرافی ها ، شخصی به نام ساتوشی ناکاموتو از ژاپن بیشترین سهم بیت کوین جهان را در اختیار دارد. ساتوشی 1 میلیون بیت کوین یعنی 4.76 درصد از کل 21 میلیون بیت کوین قابل استخراج را در حساب خود دارد. پس از آنها نوبت به برادران وینکلوس (Winklevoss) میرسد. این دو برادر مدعی شده اند که حدود یک درصد از بیت کوین در گردش بازار در اختیار آنهاست. تعداد بیت کوین آنها در سال 2013 حدود 120 هزار بوده که احتمالا تا کنون افزایش داشته است.

در رده بعد بری سیلبرت قرار دارد ، بنیانگذار و مدیرعامل گروه ارز دیجیتال (Digital Currency Group). این گروه علاوه بر جمع آوری بیت کوین مدیریت بیش از 100 شرکت فعال در بازار بیت کوین نیز هست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال