لوگوی پرنده در توییتر به زودی جای خود را به برند X می‌دهد

طبق اعلام ماسک به زودی تغییراتی در برند توییتر انجام میشود که یکی از آنها تغییر لوگوی این شرکت است. قرار است لوگوی پرنده با یک لوگول جدید برای برند X جایگزین شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک در توییت اخیر خود اعلام کرد در حال حاضر لوگویی برای برند […]

طبق اعلام ماسک به زودی تغییراتی در برند توییتر انجام میشود که یکی از آنها تغییر لوگوی این شرکت است. قرار است لوگوی پرنده با یک لوگول جدید برای برند X جایگزین شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک در توییت اخیر خود اعلام کرد در حال حاضر لوگویی برای برند X ندارد و در صورتی که لوگوی مناسبی پیشنهاد شود سریعا آن را جایگزین لوگوی توییتر خواهد کرد.

ماسک با اعلام این تغییر بزرگ در توییتر گفت: کاربران باید با نام توییتر و سپس لوگوی پرنده خداحافظی کنند. او در توییت دیگری ویدیویی را منتشر کرد که در آن لوگویی از حرف X به رنگ زمینه تیره جای پرنده آبی در توییتر را می‌گیرد. وی پیش از این در یک جلسه از تغییر لوگوی این شبکه اجتماعی خبر داد و این تغییرات را از مدت ها پیش برنامه ریزی کرده بود.

ماسک در توییتی از کاربران در مورد رنگ پیش فرض این پلتفرم و تبدیل آبی به مشکی نظرخواهی کرده بود. در این توییت دو رنگ مشکی و سفید برای انتخاب همراه با یک ایموجی قلب قرار داشت. در حال حاضر که این نظرسنجی در حال انجام است رنگ مشکی با ۷۵ درصد بیشترین رای را دارا است. با توجه به اضافه شدن توییتر به عنوان زیرمجموعه شرکت X Corp احتمالا تبدیل توییتر به اپلیکیشن X نیز با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال