باتری انباشته در گلکسی S24 امکان سرعت شارژ ۶۵ وات را ایجاد می‌کند

طبق ادعای یک افشاگر سرعت شارژ در گلکسی S24 سامسونگ از طریق باتری انباشته به ۶۵ وات خواهد رسید. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ گوشی های گلکسی S23 پلای و اولترا را با شارژ ۴۵ وات عرضه کرد. در این بین یک افشاگر می گوید سامسونگ در پرچمدار بعدی خود با استفاده […]

طبق ادعای یک افشاگر سرعت شارژ در گلکسی S24 سامسونگ از طریق باتری انباشته به ۶۵ وات خواهد رسید.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ گوشی های گلکسی S23 پلای و اولترا را با شارژ ۴۵ وات عرضه کرد. در این بین یک افشاگر می گوید سامسونگ در پرچمدار بعدی خود با استفاده از باتری انباشته سرعت شارژ را به ۶۵ وات می رساند.

طبق گزارش منتشر شده توسط فون آرنا، سامسونگ احتمالا در گوشی های پرچمدار خانواده گلکسی از قابلیت باتری انباشته استفاده کند. این نوع از باتری ها به دلیل داغ شدن بیش از اندازه خطرناکند و باید در آنها از نوعی ژل خنک کننده استفاده شود. اما در این نوع باتری ها احتمال انفجار کمتر از انواع باتری های لیتیوم یونی است.

احتمالا این نوع باتری تنها در مدل های پلاس و اولترا استفاده شده و قرار نیست در مدل های استاندارد از آن استفاده شود. در گزارش های قبلی اعلام شد احتمالا اپل در تمام گوشی های سری آیفون ۱۵ از این نوع باتری استفاده کرده است. طبق خبرهای منتشر شده امسال شاهد عرضه گلکسی S24 اولترا با با ظرفیت باتری بیشتر خواهیم بود. احتمال دارد سامسونگ در گوشی های تاشو نیل بعد نیز این نوع باتری استفاده کند.