ماژول دوربین در آیفون ۱۶ پرو با طراحی جدید و متفاوت همراه است

طرح مفهومی جدیدی که از آیفون ۱۶ پرو منتشر شده است نشان می دهد در پنل پشتی شاهد طراحی جدیدی برای ماژول دوربین خواهیم بود. در این ماژول دکمه اکشن مشابه آنچه در اپل واچ اولترا وجود دارد بهمراه دوربین پریسکوپی دیده میشود. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل در آینده ای […]

طرح مفهومی جدیدی که از آیفون ۱۶ پرو منتشر شده است نشان می دهد در پنل پشتی شاهد طراحی جدیدی برای ماژول دوربین خواهیم بود. در این ماژول دکمه اکشن مشابه آنچه در اپل واچ اولترا وجود دارد بهمراه دوربین پریسکوپی دیده میشود.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل در آینده ای نزدیک از آیفون های جدید سری ۱۵ رونمایی خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود اپل در آیفون بعدی تغییرات زیادی را ایجاد کند. با وجود اینکه هنوز آیفون ۱۵ معرفی نشده، طرح مفهومی آیفون ۱۶ پرو منتشر شده است که در آن تغییرات ماژول دوربین و چیدمان دوربین ها تغییر کرده است.

پیش از این شایعات متعددی در مورد استفاده اپل از دکمه های حالت جامد در آیفون ۱۵ پرو منتشر شده بود اما چندی پیش اعلام شد این قابلیت در آیفون ۱۶ مورد استفاده قرار خواهد گرفت. بنابراین امسال نیز آیفون های عرضه شده شبیه مدل های قبلی خواهند بود. در طرح مفهومی آیفون ۱۶ نیز چیدمان دکمه ها مشابه آیفون های قبلی است.

طبق مدل مفهومی جدید احتمالا دکمه های اکشن به این آیفون اضافه خواهد شد. این دکمه ها مانند آنچه در اپل واچ دیده میشود کاربردهایی مانند راه اندازی سریع سیری، باز کردن سریع برنامه ها و یا دسترسی به Shortcut را فراهم می کند.

در پنل پشتی طرح مفهومی آیفون ۱۶ مهمترین تغییرات دیده میشود. چیدمان دوربین در پنل پنل پشتی بصورت دو تایی و عمودی است که درون محفظه ای جدا قرار دارند. این ماژول شامل دوربین اصلی، اولترا واید، دوربین پریسکوپی و حسگر لیدار بهمراه فلش ال ای دی است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال