ظرفیت های شبکه خدمات ابری مایکروسافت Azure با محدودیت مواجه شده است

با توجه به اینکه مایکروسافت خدمات ابری خود را در چند سال گذشته به صورت منابع نامحدود در اختیار شرکت ها و کارمندان از راه دور قرار داده است اما در چند سال گذشته این خدمات با افزایش تقاضا مواجه بوده است. به طوری که هم اکنون مشتریان می توانند تاثیر این افزایش تقاضا را […]

با توجه به اینکه مایکروسافت خدمات ابری خود را در چند سال گذشته به صورت منابع نامحدود در اختیار شرکت ها و کارمندان از راه دور قرار داده است اما در چند سال گذشته این خدمات با افزایش تقاضا مواجه بوده است. به طوری که هم اکنون مشتریان می توانند تاثیر این افزایش تقاضا را نیز حس کنند. زیرا مایکروسافت در سراسر جهان دچار کمبود ظرفیت و منابع در مراکز داده شده است. از مهمترین مشکلات مایکروسافت در این زمینه می توان به عدم در دسترس بودن سخت افزار، افزایش تقاضا و زیرساخت های قدیمی Azure اشاره کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مراکز داده مایکروسافت به عنوان مراکز کلیدی در جهان دچار کاهش ظرفیت شدند البته این کمبود ظرفیت در اثر عوامل مختلف ایجاد شده است. اما باعث ناتوانی مشتریان در استفاده از زیرساخت‌ها و خدمات Azure میشود.

با توجه به تقاضای شدید و کمبود مداوم قطعات در سراسرجهان مایکروسافت نیز مانند بسیاری از خدمات دهندگان ابری دیگر، به ظرفیت زیرساخت بیشتری نیاز دارد. از طرفی با وجود کمبود منابع این شرکت همچنان به بازاریابی خدمات ابری ادامه داده و سعی دارد تا کاربران را به سمت زیرساخت های قدیمی خود هدایت کند. با اینکه این شرکت مراکز داده جدید در سراسر جهان با افزایش ظرفیت کلی ساخته است اما الزاما مشکل مشتریان منطقه مناطق فعلی را برطرف نکرده است. همچنین مایکروسافت تلاش کرده است تا علاوه بر توسعه زیرساخت مشکلات مربوط به کمبود ظرفیت را نیز به صورت دوره‌ای منتشر کند. به عنوان مثال این شرکت ماه گذشته ایجاد مشکلات در مناطق خاص را به دلیل رشد بی سابقه مشتریان در مناطق اعلام کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال