اعلام آمادگی شرکت مخابرات برای تبدیل ADSL خانگی به VDSL

مدیرعامل شرکت مخابرات از آمادگی این شرکت برای تبدیل اینترنت ADSL های خانگی به فناوری VDSL خبر داده است. این شرکت اعلام کرد ظرف 2 ماه آینده حدود 550 هزار پورت در تهران به VDSL تغییر داده خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت مخابرات فناوری VDSL خود را با عنوان […]

مدیرعامل شرکت مخابرات از آمادگی این شرکت برای تبدیل اینترنت ADSL های خانگی به فناوری VDSL خبر داده است. این شرکت اعلام کرد ظرف 2 ماه آینده حدود 550 هزار پورت در تهران به VDSL تغییر داده خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت مخابرات فناوری VDSL خود را با عنوان سرویس سرینو در اختیار کاربران تهرانی قرار خواهد داد. شرکت مخابرات به عنوان بزرگترین اپراتور ارائه اینترنت در ایران شناخته می شود و حدود نیمی از کاربران اینترنت ثابت از این شرکت اینترنت دریافت می کنند. اکنون این شرکت تلاش دارد تا روند کاری خود را تغییر دهد. این تغییر همان چیزی است که وزیر ارتباطات به آن علاقمند است. آذری جهرمی در روز گذشته نیز از افزایش سرعت اینترنت های خانگی خبر داده بود.

استفاده از فناوری VDSL در اینترنت سرعت را تا 52 مگابیت بر ثانیه افزایش خواهد داد. این در حالیست حداکثر سرعت دریافت اطلاعات در ADSL  24مگابیت بر ثانیه خواهد بود. وزیر ارتباطات پیش از این از پائین بودن ظرفیت ارائه اینترنت از طریق خطوط مسی در کشور خبر داده بود. آذری جهرمی در مصاحبه ای 30 درصد از خطوط مسی کشور را مشکل دریافت اینترنت پرسرعت دانست بطوریکه در این خطوط اینترنت بالای 2 مگابیت بر ثانیه قادر به آپ شدن نیست.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال