قابلیت شگفت انگیز Center Stage در آیپد پرو 2021

قابلیت Center Stage در آیپد پرو 20۲۱ مربوط به قرارگیری تصویر کاربر در مرکز صفحه در هنگام تماس ویدیویی است. دوربین فوق عریض سلفی و همچنین فناوری یادگیری ماشینی به این قابلیت کمک می کند تا کاربر آیپد پرو  بتواند به راحتی تماس ویدیویی داشته باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت […]

قابلیت Center Stage در آیپد پرو 20۲۱ مربوط به قرارگیری تصویر کاربر در مرکز صفحه در هنگام تماس ویدیویی است. دوربین فوق عریض سلفی و همچنین فناوری یادگیری ماشینی به این قابلیت کمک می کند تا کاربر آیپد پرو  بتواند به راحتی تماس ویدیویی داشته باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت جدید Center Stage مربوط به آیپد پرو 2021 M1 علاوه بر فیس تایم می‌تواند با دیگر اپلیکیشن های تماس ویدیویی نیز سازگار باشد. این قابلیت علاوه بر پایش سوژه، همواره تصویر کاربر را در مرکز نمایشگر نگه می دارد. در صورت حرکت کاربر نیز این تصویر همچنان در مرکز خواهد بود. به لطف دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی با میدان دید 122 درجه در این آیپد تصویر کاربر همواره در مرکز نمایشگر خواهد بود.

به گفته اپل این قابلیت دوربین آیپد پرو می تواند در سرویس هایی نظیر زوم و مایکروسافت تیمز نیز مورد استفاده قرار بگیرد. پیش از این در Portal TV و Echo Show 10 و کینکت ایکس باکس نیز چنین فناوری یادگیری ماشینی استفاده شده بود. در تصویر منتشر شده مربوط به استفاده از قابلیت Center Stage در فیس تایم  کاملا دقت یادگیری ماشینی به تصویر کشیده شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال