مدیرعامل بخش ویندوز مایکروسافت تعویض شد؛ ظهور چشم انداز جدید در مایکروسافت

سیاست های مایکروسافت در بخش مدیریت چشم اندازهای جدیدی را دنبال خواهد کرد.این شرکت در پی تغییر مدیریت بخش Windows + Devices، پانوس پانای را به عنوان مدیر هر دو بخش ویندوز و سخت‌افزار منصوب کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، تغییرات در بخش مدیریت ویندوز مایکروسافت تغییرات بنیادی دیگر نیز به دنبال داشته […]

سیاست های مایکروسافت در بخش مدیریت چشم اندازهای جدیدی را دنبال خواهد کرد.این شرکت در پی تغییر مدیریت بخش Windows + Devices، پانوس پانای را به عنوان مدیر هر دو بخش ویندوز و سخت‌افزار منصوب کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، تغییرات در بخش مدیریت ویندوز مایکروسافت تغییرات بنیادی دیگر نیز به دنبال داشته است. اکنون مدیر بخش آزمایش ویندوز به نام Windows Insider نیز تغییر کرده است. این بخش مدیریت میلیون ها کاربر که بطور داوطلبانه ویندوز و بروزرسانی های آن را تست می کنند، بر عهده دارد. پانای در یک پست وبلاگی آماندا لانگوسکی را به عنوان مدیر بخش اینسایدر معرفی کرده است.

مدیر قبلی بخش ایسایدر سال گذشته به فیسبوکی ها پیوست و اکنون به عنوان مدیر بخش مهندسی واقعیت افزوده و واقعیت مجازی در فیسبوک فعالیت دارد. پانای معتقد است که مایکروسافت و ویندوز به چشم انداز جدیدی برای آینده نیاز دارند تا بتوانند اکوسیستم کل ویندوز 10 را تغییر دهند. تلاش های ردموندی ها در ماه های اخیر نشان از کاهش سرعت آنها در برخی بخش هاست. مانند کاهش سرعت بروزرسانی ویندوز 10 با سرعت قبل است که طرفداران این سیستم عامل را نگران کرده است.

تغییرات جدید در مایکروسافت از توجه و تمرکز آنها بر سیسم عامل در آینده خبر می دهد. اضافه شدن بخش هایی مانند PowerToys و Windows Terminal به ویندوز از اقدام های مثبت و مهم در جهت کارایی بیشتر ویندوز حکایت دارد. در مایکروسافت ساده سازی و بهینه سازی بخش های مختلف ویندوز ادامه دارد تا این سیستم عامل را به یک سیستم عامل محبوب بدل کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال