مدیر عامل OpenAI توسعه GPT-5 را تکذیب کرد

سم آلتمن، مدیر عامل شرکت OpenAI توسعه نسخه جدید ChatGPT را تکذیب کرد. وی در مصاحبه ای اعلام کرد در حال حاضر به آموزش GPT-5 فکر نمی کنند و ظاهراً چند وقت آینده نیز روی آن کار نخواهند کرد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آلتمن در سخنرانی مراسم MIT، در مصاحبه ای […]

سم آلتمن، مدیر عامل شرکت OpenAI توسعه نسخه جدید ChatGPT را تکذیب کرد. وی در مصاحبه ای اعلام کرد در حال حاضر به آموزش GPT-5 فکر نمی کنند و ظاهراً چند وقت آینده نیز روی آن کار نخواهند کرد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آلتمن در سخنرانی مراسم MIT، در مصاحبه ای در پاسخ به سوال اینکه طی یک نامه سرگشاده از این شرکت خواسته شده بود تا توسعه نسخه جدید GPT-4 متوقف شود اعلام کرد بسیاری از نکات فنی مربوط به توقف این فناوری در نامه ذکر نشده است. همچنین پیش از این ادعا شده بود که OpenAI در حال توسعه نسخه جدید است. آلتمن افزود: ما در حال حاضر این کار را نخواهیم کرد و مدت آن نامشخص است. به همین دلیل این ایده کمی احمقانه بنظر می رسد.

البته توسعه نسخه قدرتمندتر GPT-4 به معنای عدم گسترش نسخه فعالی نخواهد بود. مدیر عامل OpenAI در این مورد گفته است: در حال حاضر کارهای دیگری روی GPT-4 در حال انجام است. این اقدامات نگرانی های بیان نشده در نامه را برطرف خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال