ربات ChatGPT در آینده بطور روزمره استفاده خواهد شد

یکی از کارکنان شرکت OpenAI که در توسعه ربات ChatGPT نقش داشته است در مورد آینده این ربات می گوید احتمالا ChatGPT به یک ابزار روزمره تبدیل خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گرگ براگمن، از بنیانگذاران OpenAI مدعی است چت بات ChatGPT می تواند به عنوان سرگرمی تعاملی مورد استفاده […]

یکی از کارکنان شرکت OpenAI که در توسعه ربات ChatGPT نقش داشته است در مورد آینده این ربات می گوید احتمالا ChatGPT به یک ابزار روزمره تبدیل خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گرگ براگمن، از بنیانگذاران OpenAI مدعی است چت بات ChatGPT می تواند به عنوان سرگرمی تعاملی مورد استفاده قرار بگیرد.

گزارش هالیوود ریپورتر در مورد اظهار نظر در مورد چت بات ChatGPT نشان می دهد براگمن فناوری شرکت خود را با دستیاران صوتی مقایسه کرده و گفته آنها بی عیب و نقص نیستند.

این فرد در یک میزگرد در مورد این موضوع گفته است: ممکن است در آینده از هوش مصنوعی خود بخواهید تا پایان سریال مورد علاقه تان را بصورت اختصاصی بسازد. به گفته وی سرگرمی های آینده از این دست خواهند بود. این چت بات در آینده می تواند در کارهای مرتبط با نوشتن و کدنویسی مشارکت کند.

تهیه کنندگان هالیوود نیز پس از معرفی ChatGPT صحبت هایی در مورد تاثیر هوش مصنوعی بر صنعت فیلم سازی داشته اند. گزارش های اخیر نشان می دهد این ابزار هوش مصنوعی اخیرا توسط گروهی از نویسندگان برای کمک به روند نوشتن مورد استفاده قرار گرفته است. این چت بات می تواند در مشاغلی که به قضاوت انسانی نیاز ندارد استفاده شود. برگمن معتقد است چت بات توسعه یافته در نهایت به عنوان یک ابزار مانند گوشی همراه بطور روزمره استفاده خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال