نتایج امیدبخش کمپانی چینی در فازدوم آزمایش واکسن کرونا

کمپانی چینی مدعی شده است که آزمایشات فازهای اول و دوم واکسن ساخته شده این شرکت نتایج امیدبخشی را حاصل کرده است.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از clinical trial sarena، کمپانی چینی Sinovac Biotech از دستیابی به موفقیت هایی در ساخت واکسن کرونا خبر داده است. این در […]

کمپانی چینی مدعی شده است که آزمایشات فازهای اول و دوم واکسن ساخته شده این شرکت نتایج امیدبخشی را حاصل کرده است.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از clinical trial sarena، کمپانی چینی Sinovac Biotech از دستیابی به موفقیت هایی در ساخت واکسن کرونا خبر داده است. این در حالی است که روز گذشته شرکت مدرنا نیزاز ساخت واکسن کرونا و آزمایش فاز سوم واکسن خود خبر داده بود. در آزمایش‌های تصادفی دو سوی کور و همراه با کنترل پلاسیبوی کمپانی بیوتکنولوژی نشان می‌دهد که واکسن ساخت کمپانی چینی توانایی تولید آنتی بادی کرونا را دارد.

مدیرعامل و رئیس Sinovac Biotech درباره ساخت واکسن خود می‌گوید: ما در آزمایشات فازهای اول و دوم ایمنی و کارایی واکسن را در تحریک سیستم ایمنی آزمایش کردیم و نتایج امید بخش بود. این آزمایش‌ها در فاز اول بر روی ۱۴۳ نفر و در مرحله دوم روی ۶۰۰ نفر در بازه سنی ۱۸ تا ۵۹ ساله انجام شد. حدود ۱۴ روز پس از تزریق واکسن تغییرات سرمی آنتی بادی خنثی ساز به ۹۰ درصد رسید که نشان می‌داد سیستم ایمنی بدن به صورت مثبت تحریک شده است.

این کمپانی چینی به سرمایه‌گذاران برای تولید این واکسن گفته است: ما واکسن کرونا را به صورت جهانی عرضه می‌کنیم و در واقع تلاش ما بخشی از وظیفه انسانی در مبارزه با بیماری ها محسوب می شود. Sinovac Biotech در شروع مطالعه فاز سوم قرار است در صورت گرفتن تایید آن را روی افراد بیشتری آزمایش کند. شرکت مدرنا نیز آزمایشات فاز سوم خود را بر روی سی هزار داوطلب آمریکایی انجام خواهد داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال