گوشی چینی WP19 با باتری ۲۱ هزار میلی آمپر ساعتی ۹۴ روز شارژدهی دارد

شرکت Oukitel گوشی جدیدی عرضه کرده است که در آن از یک باتری غول پیکر ۲۱ هزار میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. این باتری میتواند در هر بار شارژ ۹۴ روز کارکرد داشته باشد. به این ترتیب کاربران نیاز به شارژ کردن گوشی به طور مداوم نخواهند داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و […]

شرکت Oukitel گوشی جدیدی عرضه کرده است که در آن از یک باتری غول پیکر ۲۱ هزار میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. این باتری میتواند در هر بار شارژ ۹۴ روز کارکرد داشته باشد. به این ترتیب کاربران نیاز به شارژ کردن گوشی به طور مداوم نخواهند داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی WP19 مربوط به کمپانی چینی Oukitel دارای یک باتری بسیار بزرگ است که بزرگترین مزیت آن استفاده مداوم در طول یک هفته بدون نیاز به شارژ است. طبق گفته شرکت سازنده این باتری تنها در صورت تماس ۱۲۲ ساعت و در صورت پخش ویدیو ۳۶ ساعت شارژ نگه میدارد. در حالت آماده به کار نیز می‌تواند حدود ۲۲۵۲ ساعت یا همان ۹۴ روز دوام بیاورد. البته برای شارژ این باتری عظیم نیز کاربران باید با استفاده از شارژر ۲۷ واتی حدود ۴ ساعت زمان صرف کنند.

 گوشی WP19 علاوه بر باتری ۲۱ هزار میلی آمپر ساعتی دارای چیپ هلیو G95 مدیاتک، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز خواهد بود. علاوه بر آن در برابر گرد و غبار و آب مقاومت داشته و می‌تواند در شرایط سخت و فضای باز دوام بیاورد. نمایشگر آن ۶.۷۸ اینچ به نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز مجهز است. دوربین های سه گانه نیز در پنل پشتی شامل یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی یک دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو و ۲۰ مگاپیکسلی دید در شب است. دوربین سلفی نیز در بالای نمایشگر و ۱۶ مگاپیکسل است. قیمت فروش این دستگاه ۷۴۲ دلار خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال