مینی بوک Chuwi با یک حفره کوچک برای قرارگیری دوربین وب کم عرضه می شود

شرکت چینی Chuwi جدیدترین مینی بوک ایکس خود را به بازار عرضه خواهد کرد. در این نوت بوک دوربین وب کم در یک حفره کوچک پنهان شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت چینی Chuwi در جدیدترین نوت بوک خود برای پنهان کردن دوربین وبکم آن را درون یک محفظه کوچک […]

شرکت چینی Chuwi جدیدترین مینی بوک ایکس خود را به بازار عرضه خواهد کرد. در این نوت بوک دوربین وب کم در یک حفره کوچک پنهان شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت چینی Chuwi در جدیدترین نوت بوک خود برای پنهان کردن دوربین وبکم آن را درون یک محفظه کوچک قرار داده است. در حال حاضر بسیاری از شرکت ها به دنبال حاشیه نمایشگر باریک تر هستند. به عنوان مثال اپل با استفاده از ناچ در مک بوک ها دوربین فیس تایم، میکروفون و حسگر نور را پنهان کرده است. در گوشی‌های اندرویدی نیز از بریدگی به شکل حفره برای این کار استفاده شده است. اما تاکنون هیچ شرکتی از روش جدیدی برای نوت بوک استفاده نکرده است.

 شرکت Chuwi برای اولین بار نمایشگر حفره دار را برای پنهان کردن دوربین وب کم با دیگر مشخصات قابل توجه در چین عرضه خواهد کرد. این نوت بوک ۶۱۹ دلاری تنها در چین عرضه خواهد شد. مینی بوک ایکس دارای نمایشگر ۱۰.5 اینچی با وضوح 2K است که در قسمت فوقانی سمت چپ و درون یک حفره دوربین وب کم قرار گرفته و همین حفره باعث حداقل شدن حاشیه ها در نمایشگر شده است. از دیگر ویژگی های این مینی بوک می ‌توان به صفحه کلید به سبک چیکلت با حاشیه های نازک و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در جلوی نمایشگر و طراحی تبدیل شونده نام برد. بدین صورت که کاربر می‌تواند آن را ۳۶۰ درجه بچرخاند و به‌عنوان تبلت نیز از آن استفاده کند.

پردازنده این نوت بوک از نسل یازدهمی N5100اینتل همراه با پردازنده گرافیکی اینتل UHD خواهد بود. حافظه داخلی آن ۵۱۲ گیگابایت از نوع SSD و با ۱۲ گیگابایت رم عرضه می شود. سیستم عامل ویندوز ۱۱ نیز به طور پیش فرض در آن قرار داده شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال